Pages

2009. aug. 18.

Nyakunkon A Nyár Vége

Sajnos 1-2 hét és itt a nyár vége vagyis legalábbis az Augusztus vége.Nem tudom hogy hogy vagytok azzal a helyzettel,hogy lassan itt az Augusztus vége,és újra beköszönt az unalmasnál unalmasabb hétköznapok és hétvégék ideje,és a nyári fesztiválok is be fejeződnek,a strandok pedig lassan bezárnak

Nekem ez az idei nyár elég rövidnek tűnt,szinte alig volt valami.Annyi de annyi megannyi minden történt velem a nyáron,például rájöttem egy csomó mindenre,akkor megismertem két nagyon jó fej,igaz,és őszinte barátot,



Bízom benne,hogy nagyon hosszú barátság lesz,és nem csak egy rövid távú ismeretség,hiszen iszonyatosan megszerettem ezt a két jó fej és kedves embert.



Pár hete pedig be halt az előző egerem görgője,úgy hogy múlthét pénteken muszáj volt vennem egy másik egeret,ami igaz drágább volt mint elődje,de én szerintem megérte az árát,ráadásul az egér padom se volt már valami új,úgy hogy azt is be kellett szereznem



Amikor pedig mentem a kasszához fizetni,meg pillantottam egy leárazott pc játékok kosarát,abban pedig egy igazi sorozat adaptációs játékot,pontosabb a The Shield (Kemény zsaruk) pcre irt játékát,potom 1090ftba feküdt,úgy hogy megvettem,és másnap fel is raktam a gépemre.



Igaz nem egy huu de mit tudom én milyen grafikájú játék,de azért a játék menet eléggé izgalmas,lehet,hogy majd csinálok belőle egy játék kritikát,esetleg videó kritikát,de még nem tudom,hogy sikerül-e,ezt majd elválik.

Szóval nekem még olyan ez a nyár vége időszak mintha csak tegnap lett volna,hogy elkezdődött a 2009es nyári szezon,azért hiányozni fog.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése