Pages

2009. aug. 30.

OSG | 10 Beszámoló

Na végre,most sikerült igazán gépközelbe kerülnöm,hogy irhassak is,így most be tudom pótolni a tegnapi OSG beszámolót

Szóval tegnap a Westend vízesésénél olyan 15:00kor találkoztam a két unokatesómmal,meg az egyik haverjával,aztán végre felmentünk a tetőkertbe,ahol Funkasztikus már rég a koncertje vége felé tartott,így sajnos lemaradtunk a koncert feléről, és csak a végére értünk oda,amikor vége lett,akkor oda mentünk hozzá,hogy lehessen tőle egy autogramunk,meg egy közös képünk,nagyon is készségesen állt a rendelkezésünkre,hiszen amikor nem volt nálunk papír amit aláírhatott,ö elő keresett magáról egy ilyen promóciós képet,és azt firkantotta alá..



A beatbox előtt egy kicsit felnéztünk a tetőparkolóra is..na és mit vettem észre ? Hogy mindkét felhajtónál örök állnak,és mindenkit átkutatnak,hogy van-e nála valamilyen inni való,amit eltudnak kobozni,de mi voltunk annyira szemfülesek,és kijátszottuk a rendszert,és amikor körül néztünk a tetőparkolón akkor a tavalyihoz jobb hangulat fogadott,igaz most szerencsére nem volt olyan meleg mint 1-2éve,most valahogy jobb volt,még Ricsipit is észre vettük a VIP-s kajáldánál,így rögtön oda mentünk,és szóltam neki,hogy lehetne-e vele egy közös kép mind a négyünkkel,egyből igent is mondott.. :)



Amikor már mind a négyünknek lett vele-e egy közös képünk,akkor elköszöntünk tőle,és mentünk kicsit tovább a deszka pálya felé,de amikor megláttuk,hogy mekkora tömeg nyomor van beljebb egyből vissza is fordultunk és oda mentünk az OFFLINE verdához,hogy profi portfóliós képünk lehessen azzal is :)



Amikor végeztünk a verdánál akkor utána be mentünk egy kicsit a Westend mosdójába,hogy elvégezzük az ilyenkor természetes dolgot,és vissza mentünk a tetőteraszra,és mikor már sikerült lecsekkolnom az egyik nagyon kedves ismerősöm és a bátyának a beatbox tudását,akkor utána egy kicsit hosszabb időre mentünk már be a Westendbe,vagyis hogy egy kicsit megkajálhassunk a McDonalsba...



Iszonyatosan sok emos,meg pózer lézengett a bevásárló központban,akkor azt is kívántam,hogy bárcsak ilyenkor lenne nálam egy gépágyu amivel ezeket az emberi véglényeket bezuzhattam volna...de sajnos nem volt nálam,így el kellett őket viselnem....amikor be fejeztük a zabbantást akkor utána még egy kicsit kimentünk megnézni pár beatelöt majd elindultunk haza felé,olyan mázlink volt,amikor az OKTOGON-nál felszálltunk a földalattira,akkor pont kifogtunk egy üres kocsit,és elkezdtünk "vandálkodni",olyan jót mint akkor,még soha nem marhultam,de komolyan,még csomó képet is csináltunk,de csomó be is mozdult,de legalább 1 jó kép sikerült :)

Amikor már kiértünk a Mexikói útra,akkor egy kicsit dumálgattunk,majd én a Nagy Lajos Király útjánál leszakadtam a többiektöl,és indultam haza,hogy felkészülhessek az esti pardéjjra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése