Pages

2009. dec. 24.

Bezárja Kaput A XVI.Kerületi Coop

Sajnos igaz a hír,mi szerint december.31-én bezár az egyik XVI.kerületi Coop üzlet,mert 30év után lejárt a helyszerzödése,és igy a területet megvették a híres Lázár testvérek,így Január 1-töl már CBA néven fog tovább futni a bolt.

Szerencsére csak itt szűnik a COOP,Magyarország további területein tovább fog működni.Most jött el az a pont,hogy bevalljam azt,hogy nagyon szerettem a COOP-ot,elég sokszor is jártam oda bevásárolni,vagy esetleg csak egy üdítőt vettem ott,de azért még is csak ott vásároltam,egyszóval nagyon fog nekem hiányozni a COOP,igaz van egy messzebbi Coop üzlet is,de most őszintén,ki fog olyan messzire eljárni,hogy igazán bevásárolhasson,mert a CBA jóval drágább,hiába reklámozzák a CBA-t orrba szájba,meg hogy így meg úgy,attól még egy nagyon drága marad bolt a lakótelepi ember számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése