Pages

2009. dec. 3.

N-Joy Rádió A 88.1-en ?

A héten kaptam egy emailt a Radio Van-os Jones-tó.Amiben ez állt :

Szia!
Most tudtam meg hogy eladták azt a céget, ami a 88.1-et üzemeltette.
Holnap délelőtt 11 körül kapcsolják le a 88.1 adóját és amikor legközelebb megszólal, már egy teljesen más rádió szól rajta.
Maximálisan tehetetlen vagyok.
Sajnos továbbra is kapcsolat gondom van az adóval, ezért az évek alatt újra és újra előforduló helyt áll be. Nem valószínű hogy el tudok köszönni.
Ha igen, akkor az holnap délelőtt lesz.
Holnap reggelre, ha beledöglök is össze hozok egy elfogadható www.radiovan.hu oldalt.
Neten folytatom a tevékenységem tovább, lesz élő, és műsorok, meg ami kellhet., Valószínű, hogy az éteres dolgokat egy életre befejeztem.
Köszönöm az eddigi támogatást, teljes erővel a RaDio VaN fejlesztésére fekszem.

Ne feledd, December 30-án megtartom a 40. SzelektívHallás Parti - Elő Szilvesztert.
Köszönöm a figyelmed!


Még tegnap este,vagyis inkább ma hajnalba kíváncsi voltam,hogy na vissza hozzák-e a 88.1re a Rise Fm-et.Hát sajnos nem,helyette egy még ismeretlen rádió állomás jött be,ami N-Joy rádió néven fut.

Kicsit utána néztem a rádiónak neten és kiderült,hogy az N-Joy rádió a dunántúli vidékeken a legelterjedtebb,pl.: Zalaegerszeg,Szigetvár és Marcali.Hogy Budapesten milyen sikeredett fog elérni,azt még nem tudom,de gondolom a későbbiekben ez úgy is kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése