Pages

2008. nov. 28.

Az Internet Legviccesebb Felhásználó Becenevei

Hogy milyen felhasználó nevek is vannak egy bizonyos chates oldalon

> ______JóKemény -->> Micsoda ?? Az Öklöd ??
> ____izmoscsavot ->> A puhányokkal már szóba se állsz ?? A fenébe :((
> ___anivópálca -->> Nem mondod,hogy neked van ?? Hol vetted ?? Nekem is kell 1 olyan
> @@Kedves Pasi@@ --->> Biztos kedves vagy,de inkább nem ismerlek meg,ha nem haa
> @Aranyos Srác@ -->> Na még egy aranyos lélek !!
> @Bejössz?@ --->> Dehogy megyek,inkább kint megvárlak
> @ Érett puncit -->> Na már éretlen is van ??
> #konyakosmeggy ->> Szeretem,de idegenektől nem fogadok el semmit
> -->> Hát itt sajnos nem süt a nap,mivel már este van :S
> 1 Értelmes Pasi -->> Na még vannak értelmes emberek ??
> a+vágyad -->> Honnan tudják,hogy mire vágyok ??
> addod ide magadat -->> Dehogy adom,a testem nem eladó !!
> ÁT AKAROM ÉLNI ->>> Na de mit akarsz átélni ??
> átlagosmarslakó -->> Na már ideáig fejlődött a technologia,hogy már a földönkívüliekkel is lehet chatelni ??
> Atombunker --->> Amint lesz egy atom támadás rohanok hozzád,esküszöm !!
> a zsákosember ->> Te vagy zsákos frodó leszármazottja ??
> bénapasi -->> Na most milyen értelemben vagy béna ??
> Be vok baszva -->> Jó neked,merre voltál bulizni ??
> CIGGÁNY jány kell ---> Nekem is,mégse vagyok kétségbe esve
> Corleone --> hát hallod,veled se kezdek ki,tudod tartok a maffiától !!
> cumizzunk 1et ? --> Csak egyet ??
> Csakrádvárok --->> Hát rám ne várjál,mert nem talizok veled :) !!
> Csajt estére --->> Csak estére ?? Nappalra már nem is kell ??
> Csavargo77 ---> Már a hajléktalanok is chatelhetnek ???
> Csajtakkarok -->> Csak szeretnél
> Csakállokésvárok -->> Nem fáradtak még el a lábaid ?? De komolyan !!
> szégyenlem magam -->> Vajon miért szégyenled magad ??
> Csak 1 bolond -->> Na ezzel tömören be is mutattad önmagad !!
> Csávo vok ->> Nem mondod,azt hittem lány vagy !!
> Csoki imádó doki -->> Na mutass egy dokit aki nem szereti a csokit !!
> De szeretném -->> Mit szeretnél ennyire ???
> Dezsö atya -->> Eskü,már neten is lehet gyóni ??
> DiákLánytDugnék -->>> De perverz vagy öcsém,35évesen még a diáklányokra izgulsz
> Doktor Gésa --->> Na már a gésákból is lehet doktor ??
> dr. (belgyógyász) --->> Nem mondod,hogy belgyógyász vagy ???
> egyizgiemocsaj -->> Na végre egy boldog emos név !!!
> egy tiszta nö --->> Azt hittem koszos vagy
> Elfogyott A Nick -->>> Már csak erre futotta ??
> elveszett@angyal ---->> Segítsek haza találni ??
> engedelmeskedj -->> Mit csinálsz ha nem engedelmeskedek ??
> erdök mélyén jár ---> Na és melyik erdő mélyén ??
> Érzéki Csábitás --->> Megtanítasz érzékien csábítani ??
> faradt vandor -->> Miért nem mész be egy hotelbe ha ennyire fáradt vagy ??
> félénkwagyok -->> Akkor nem ijesztek rád jó ??
> feleségemalszik --->> és nem zavarja a gép zúgása ??
> feleségkidumálás --->>> Hogy te mekkora egy gyökér vagy,kibeszéled a saját feleséged ??
> fenykepeszlany28 -->> Csinálsz rólam ingyen portfóliót ??
> Fernando Gago -->> Na melyik mexikoi szappanopera sztár csetelhet velünk ??
> Gáz pali -->> Ha ennyire gáz vagy,akkor miért csetelsz ??
> Lákátos Tezsvir -->> De fain neved van édes tezsvirém :)) !!
> Legohajuleány --->>> Legoból van a hajad ?? Na az tök jó :))
> Kezdeményezz -->>> Hallod !! Egyböl,máris !!
> Izmos Focista --->> Azt hittem,hogy itt csak puhány,anyám asszony katonái vannak !! De úgy látszik tévedtem !!
> Letoltam gatyom -->>> Ennyire meleged van ??
> Megcsalt Bombázó -->> Na már a bombázó csajokat is megcsalják ??
> Méhecskekutató -->>> Tök jó,hogy mások is szeretik a méhecskéket
> Neandervölgyiman -->>> Egy ősember az őskorból,csoda,egyből múzeumba vele !!
> Ördög Ügyvédje -->> Én meg az isten ügyvédje vagyok,és akkor mi van ??
> Vasherceg -->>> Azt hittem müanyag vagy
> vetkőzzek neked? -->> Inkább ne,még elhánynám magamat
> zozomegjöt0404 --->>> Zozo,azt hittem elmentél !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése