Pages

2008. nov. 8.

Magyar - Szerb Jégkorong Mérközés (Olimpiai Selejtezö)

Nagyon régóta vártam,hogy elérkezzen a november 7,mivel ekkor van,az idei jégkorong mérkőzés,ami életemben először voltam élő jégkorong mérkőzésen !! Fél 6-ra volt megbeszélve a mérkőzés előtti ütközés,meg amúgy is nála voltak a jegyek,és anélkül meg nem lehetett be menni

Amikor be mentünk a Papp László Sport csarnok,akkor ilyen fém érzékelős kapun kelett átmennünk,meg az örök átnéztek mindenkit,hogy kinél mi van,amikor már teljesen bent voltunk a csarnokba,akkor elállt a szavam,annyira szép volt,amit láttam,annak idején a Fidesz elég jól újjá építette a csarnokot,ami köztudott,hogy régen leégett valami oknál fogva,megkerestük a jegyünkön hogy melyik szektorba,és melyik ülésekbe szól a jegyünk,kiderült,hogy a második emeleten lévö 207-es szektorba,és G üléssorba,a 12 és a 13-as ülésbe szóltak a jegyeink,amikor beléptünk a 207-es szektorba,ahol a helyünk volt,akkor a himnuszt valami énekes csaj énekelte,szép volt meg minden,de alig vártam,hogy elkezdődjön az elsö 20perc,mivel egy jégkorong mérkőzés 3X20 percre van osztva !!



Az elsö 20 perc az nagyon pörgős volt és annyira jóra sikeredett,hogy csak na,alig győztem mindig előkapni a digitális fényképező gépemet,hogy mindent sikerüljön rögzítenem,és annyira hihetetlen volt,mivel még pár hete azt reklámozták,hogy na most a két kemény csapat a Magyarok és a Szerbek összecsapnak,e helyett ez csak a Magyar csapatra volt igaz,mivel a Szerbek nem voltak olyan hüü de erösek,meg kemények,inkább ennek az ellentétje volt rájuk igaz,magyarán olyan harmat gyengék mint egy újszülött puli kutya :) !! Nagy küzdelem árán az elsö 20percbe a magyarok 5 gólt belőttek a Szerbek kapujába !! De olyan nagy Magyar szurkolói drukkolást amit ott láttam,olyat még soha az életben nem láttam,na jó láttam,a Pekingi Női Magyar - Román kézilabda mérkőzésen,ez ahoz képest ami Pekingbe volt,ez hozzá képest egy Lightosabb drukk volt !! Gondolom azért játszottak ilyen jól a Magyarok,mert a néző közönség bízott bennük,és szerintem ez nagyon is közre játszik egy mérkőzésen !!




A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Amikor vége lett az elsö 20percnek,akkor az unokatestvéremmel lementünk,hogy keressünk ilyen hogy is hogyishívjákot,ahelyett magyar zászlós Brush festést találtunk,az unokatestvérem mind a két arcára fujatott magyar zászlót,én a két kézfejemre fújattam,és úgy mentünk vissza a helyükre.

Amikor megérkeztünk a helyükre rá 5percre már folytatódott a meccs,immáron a második 20percrel,ez az elsö 20perchez képest eléggé lightosra sikeredett,a Szerbek be is lőttek nekünk 1 gólt,de szerencsére elég messze voltak,hogy egyenlítsenek,de aztán mi is be lőttünk nekik 1 gólt !! Lukovic harmadik bravúrja egy kisebb csetepatét okozott a kapu elött,de sajnos abból nem lett bunyó :(,aztán folytatódott tovább a mérkőzés,izgalmas volt,mindenki arra várt,hogy a magyarok mikor lőnek gólt,de sajnos a második félidőben több gólt nem sikerült gólt lönnünk,mivel a Szerb kapus szinte elzárta a kapujukat,és hiába próbálkoztunk gólt lőni egyszerüen nem sikerült,sajnos igy lett vége a második félidőnek !!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A Szünetben jégtánc bemutató volt amit nem néztünk meg,hanem kimentünk a mosdóba,meg egy kicsit szét néztünk az sport csarnokban,amig az unokatesóm a mosdóban volt,addig én be mentem az alsó szinti szektorba,és csináltam 1-2képet,amik közül most láthattok egyet

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Amikor kijöttem az alsó szektorból akkor már a mosdó elött várt rám az unokatestvérem,és vissza mentünk a helyünkre,és folytatódott a meccs az utolsó 20percel,szerintem ez az utolsó 20 perc volt a legizgalmasabb mind 3 közül,mivel itt kell bele adni apait anyait,és ez látszott is rendesen a játékoson,harciasan küzdöttek,hogy minél több gólt lökhessenek be a Szerbek kapujába,és ez rendesen sikerült is,mivel eléggé sok gólt belőttünk nekik,egészen pontosan még 4 gólt az előző két 20perchez képest,igy lett 9 gólunk,amivel már simán meglehet nyerni 1 mérkőzést /még videót is csináltam a mérkőzésről,hogy azt itthon felrakhassam az összes videó megosztó portálra/ de nem csak a játékoson látszott,hogy mindent bele adnak,hanem a szurkolói közönségen is,mivel úgy kiabáltuk,hogy RIA-RIA-HUNGÁRIA,meg hogy KI A JOBB ? A MAGYAROK,hogy én itthon késöbb be is rekedtem !! Végül a mérkőzést meg is nyertük 9-1re,amivel 1 lépéssel közelebb kerültünk az Olimpia kijutásához !! Amikor a mérkőzést megnyertük akkor az egész Magyar csapat a pályára lépet,és egymás nyakába borult,és egymással hülyéskedtek,olyan jó volt látni a Magyar válogatottat ilyen helyzetben,a másik oldalt viszont,a Szerbek eléggé le voltak törve,meg hát gondolom késöbb az öltözőben meg is kapták a magukét :S !! Az ünneplés után jött a díjak és csomagok átadása,és mindkét csapat sorfalként állt fel a pályára,és a legjobb játékosok nevét be is mondta a kommentátor (aki nem volt más mint Gundel Takács Gábor) !!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

amikor vége volt az egész mérkőzésnek,akkor mindenki elindult haza,még mi is az unokatesómmal,amikor elbúcsúztunk egymástól,akkor ö ment az 1 villamoshoz,én meg mentem a Metróhoz :) !! Ahogy nézzük,végülis elég hamar haza értem !!

Az én általam készitett videó a mérközésröl !!




A sport 1 összefoglalója a mérkőzésről




És amiket még találtam youtube-on a mérkőzésről



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése