Pages

2008. nov. 26.

Thenksz Youtube

Most köszönetet szeretnék mondani a Youtubnak,és véleményt is szeretnék nyilvánitani az új (NAGY!) videó playerröl,az eddig normális kis videó lejátszó miért nem volt jó a Youtubnak ?? Már 1éve az volt,és már úgy megszokta mindenki,erre nem,nem volt jó,le kelett cserélni egy nagyobb és számomra elfogadhatatlan lejátszóra,és be kell valjam,hogy mindig is ilyenre vágytam,de komolyan (amúgy nem,csak gúnyosan mondom) !! Fel foghatatlan az,ahogy csak saját kényük kedvükre formálják a Youtube-ot,és nem törődnek a mások igényével,és ráadásul nem foglalkoznak azzal,hogy ezzel csomó régi Youtube felhasználójukat is elvesztik !! Egy biztos,ha törlik mind a 3 youtube-os accountoumot,akkor az szent,hogy én többé nem fogok oda be regizni,inkább használom a jó kis magyar videó megosztokat,mint egy ilyet !!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A Köszönetem meg csak abból áll,hogy nagyot csalódtam a Youtube tulajdonosában,eddig azt hittem,hogy egyre szebb lesz a megosztó,erre csak sokkal csúnyább lett !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése