Pages

2009. jan. 25.

Álmomban Snoop Dogg Koncerten Jártam....

Ami a be jegyzés címében olvasható az teljesen igaz,mivel amikor tegnap este le feküdtem,nem hittem volna,hogy ilyen fogok álmodni,hogy Snoop Dogg koncerten jártam,le is írom mit álmodtam

Álmomban Snoop Dogg (a híres neves,amerikai rapper) egy pár embert felhívott magához a színpadra,hogy vele nyomják az ö híres dalait/számait,a koncert végén az a pár ember akit felhívott,és köztük én is,elkezdtünk Snoop Dogg's Father Hood DvD-ket dobálni a tömegbe,szerencsére Snoop Dogg félre tett pár DvD-t azoknak akiket felfog hívni a színpadra,és történetesen azok mi voltunk,és amikorra felébredtem,sajnos kiderült,hogy az egész csak egy álom volt,de azért jó álom volt,és remélem,hogy ez egyszer megfog valósulni :) (aki nem tudná kint Amerikában van egy hasonló műsor mint a Gyözike Show,csak sokkal jobb,mert abba saját maga Snoop Doggy Dogg szerepel,és annak családja,aki nem tudná miről van szó,annak itt egy kis segítség)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése