Pages

2009. máj. 6.

Death Clock - Mennyi Idö Van Még Hátra Az Életünkböl

Nem tudom,a napokban halottam a rádióban erről az oldalról,de akkor nem igazán halottam a pontos weboldal nevét,kicsit utána kerestem,és a weboldal cime

http://www.deathclock.com/

Az oldalon állítólag azt lehet kiszámítani,hogy mikor fogunk meghalni,és hogy hány van hátra az életünkből,a kiszámításhoz meg kell adnunk a BMI-ket,születési évet,hónapot,napot,a nemünket,az élet módunkat,és hogy dohányzunk-e,és akkor állítólag ki jön az,hogy mikor halunk meg,melyik évben,hónapban,és napban

nekem ezt adta ki :


Your Personal Day of Death is...

Tuesday, February 19, 2064
Seconds left to live...
1,728,896,600


magyarán 74évesen fogok meghalni,para,de szerintem ez hülyeség...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése