Pages

2009. máj. 10.

Közösségi Oldal A Partyzók Számára ?

A napokban kaptam egy meghivót egy újonnan megnyílt közösségi oldalról,ami hiszitek vagy sem a bulizok számára nyílt,hogy itt az ember megtalálhassa azokat az embereket akikkel együtt bulizott,esetleg együtt szerepelt egy partyphoton/partiképen.Ezek szerint megvalósult a kívánságom,amikor is azt szerettem volna,hogy nyíljon egy ilyesféle közösségi oldal.Szerintem egy ilyen oldal tök hasznos,mert ha az ember szeretne azokkal az emberekkel megismerkedni akikkel együtt bulizott,akkor igenis szükség van egy ilyen különleges közösségi oldalra.Én már be is regisztráltam az oldalra,sőt már a Sensation klubba is beléptem.Igaz az eddig be regisztrálok vannak már egy páran,de még mindig nem vagyunk elég sokan az oldalon,remélem,hogy minél előbb benépesedik ez az új kis közösségi oldal :)

Így nézz ki ez az új közösségi oldal




Ha érdekel az a bejegyzésem amikor azt szerettem volna,ha egy ilyen közösségi oldal nyílik a bulizok számára,akkor arról itt olvashattok bővebben :

http://dyrtyho.blogspot.com/2009/02/exclusive-valentin-party-beszamolo-1.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése