Pages

2009. febr. 16.

Exclusive Valentin Party Beszámoló + Ötlet

Múlthéten szombaton ott voltam ezen a már annyit reklámozott Exclusive Valentin Partyn,amit a Műcsarnokban rendeztek meg !

Amikor megérkeztünk a buli helyszínére,azaz a műcsarnokba,akor egy biztonsági forma fogadott minket,akinek meg kellett mutatni a személyi igazolványukat,hogy lássa,hogy már régen elmúltunk 16évesek,majd egy pénztár fogadott,ahol csak nekünk fiúknak kellett belépőt fizetnünk,ami poton 1000Ft,és szerintem meg is érte az árát a buli,és ezek után egy karszalagos pult fogadott bennünket,meg is kérdezték mindenkitől,hogy piros,vagy zöld karszalagot kér-e a karjára(zöld : szingli vagyok,piros : foglalt vagyok) én,és az unokatesóm két csoport társa természetesen zöldet kértünk,habár én azért is kértem zöldet,mert kíváncsi voltam rá,hogy így ki jön oda hozzám,

Amúgy a buli egyszerűen fenomenálisan jóféle volt,az elején szinte alig voltunk,de pár óra múlva már telt ház volt,mindenféle zenében része lehetett annak,aki ott volt a bulin,a party elején inkább Hip-Hop,Rnb,ment,majd az este közepétől inkább electro zene ment,egészen hajnali 2ig,majd 2töl vegyes zenék mentek (az elmúlt évek legjobb club slágereivel) a buli vége felé elkezdett megfogyatkozni a közönség,de még így is elég rendesen voltunk.Az ital árak egész jó árban voltak,ahozz képest,hogy egy elég színvonalas rendezvény volt,csak hát a kiszolgálás annyira lassú volt,hogy csak na ! A 3 dj felhozatal elég ismeretlen nevekből ált,de mint később számomra kiderült,hogy attól,hogy valaki nem egy olyan nagy ismert név,az még nem azt jelenti,hogy nem csinál jó zenét.A buli sajnos csak 4:35ig tartott,de szerintem így is eléggé ki buliztam magamat egy jó ideig.Aki nem volt ott az bánhatja,hogy mit hagyott ki !

Én részemről csak annyi,hogy szerintem ezek a vegyes zenei stílusú bulik sokkal jobbak,mint az egy stílusú klub zenék,legyen az hip-hop,vagy elektro,úgy hogy ha lesz még ehezz hasonló partéjj,akkor szerintem ott a helyem :)

Az ötletet illetően meg,ha már van egy olyan honlap,hogy veledutaztam.hu,aminek röviden tömören az a lényege,hogy megkeresd az oldalon az az embert,akivel előző nap,vagy aznap utaztál,és hogy megismerd,akkor miért nincs egy hasonló oldal azoknak az embereknek,akik valahol,valamikor együtt buliztak,és akor ők is megismerhetnék egymást ! Remélem,hogy ez az ötlet felkelti valakinek az érdeklődését,és megvalósítja ezt,legalábbis én ezt szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése