Pages

2009. febr. 19.

Hol Vannak A Műcsarnokban Megrendezett Exclusive Valentini Party Photok ?

Ugye múlthéten szombaton voltam ezen az Exslusive Valentin Partyn amit ugyebár a műcsarnok alagsorában rendeztek meg.

A buli végén a dj azt reklámozta,hogy a képek a partyphoto-n megtekinhetöek,másnap még nem voltak fent,jó mondom biztos másnap délutánra már fent lesznek,de még akkor sem voltak fent.Még várok 1-2 napot,talán hátha felrakják a képeket.És hogy mi a nagy helyzet ?? Hát azóta sincsenek fent a partyphoto.hu-n a partyképek ! Viszont most néztem a partysorozat.hu -n levő képeket,és ott csak 50db kép található,és szerintem nem csak ennyi kép készült a bulin,szóval remélem,hogy már mihamarabb a partyphoto.hu-s képek is felkerülnek,mert már kezdek kicsit dühös lenni a fotósra,mert még írtam is neki,hogy legyen olyan szíves és rakja fel a képeket,de még 1 r*dt választ sem kaptam tőle ! Na mind1,reméljük hogy most már hamarosan.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése