Pages

2009. febr. 27.

Sztárok A Városban - 1.Rész - Erik & Kisó

Nem fogjátok elhinni,hogy az unokatesómmal kit láttam ma délután (2009.02.26) ma délután ! Az unokatesómmal éppen az Eudiák diákszövetkezettől jöttünk el,mert ugye éppen munkát néztünk magunknak,és hát kit láttunk ?? Hát Kisót & Eriket.

Aki nem ismerné Kisót és Eriket annak elárulom,hogy Kisó nagyon sokáig a Vivatv-nél dolgozott,és idén Januárjában hagyta ott a csatornát,Eriket pedig remélem nem kell bemutatnom senkinek,hiszen a magyar Tokio Hotel féle zenekar egyik tagja ! Szóval éppen a Morrison's II felé vettük haza felé az irányt,és hát ki jött velünk szembe ?? Hát Kisó& Erik éppen kézen fogva sétáltak a járdán,majd letértek róla,és Kisónak a kocsijához mentek (ami mellesleg egy Toyota)! Szóval az a durva az egészben,hogy Erik alig 20éves,Kisó pedig már majdnem 29,szóval Kisó jóval idősebb a párjánál !

Erik & Kisó


És hogy mi a véleményem Kisó & Erik kapcsolatáról ?? Szerintem nem illenek össze,Kisó még úgy oké,meg elfogadható,meg minden,de Erik,hát majdnem akkora a magassága mint ammenyi én vagyok (Én 176cm körül vagyok),és az Erik annyira egy taknyos,beképzelt tenyérbe mászó formának látszik (szerintem az is,de ez magán vélemény) Nem adok sok idöt,és Erik elfogja hagyni Kisót egy fiatalabb ám de nálla idősebb lány miatt,mivel Kisó se marad mindig 29éves ! Szóval aki azt meri mondani,hogy milyen szép pár,meg hogy össze illöek,meg stb,azt kajak megfejelem !

Szóval vicces az a tény,hogy csak igy össze lehet futni a magyar celebbekel.Hiszitek vagy sem,tavaly meg DopeMan öcsét (Kicsi Dope) láttam a 3 Villamoson ! Szóval ha utcán szembe találkoztok valamelyik "nagy" magyar celebbel,akkor ne lepődjetek meg :) ! Mivel ezek után,most már bármi megtörténhet ebbe a pici városkába :)

De ha Magyarországon ez van,akkor vajon mi lehet kint az Egyesült Államokban ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése