Pages

2009. febr. 21.

Élménybeszámoló A Szovjet Luxus Autó Kiállitásról

Sikeresen haza tértem a kiállításról,a kiállítás maga nagyon jól megvan szervezve,és a kocsikat is eléggé jól elrendezték a szervezők,magának a kiállításnak csak egy a hátránya,és hibája,hogy csak egyetlen egy terembe van az egész kiállítás,és hát a terem se túl nagy,se túl kicsi,szóval inkább olyan közepesnek mondanám,aki fotózni szeretne,vagy esetleg videózni,annak a pénztárnál ki kell csengetni 1000 - 3000 ft-ot,és "ajándék" kép még egy papír passt is kap a nyakába,hogy azzal igazolhassa,hogy ö fizetett a fotózásért !

A Volgák,és Csajkák közt még egy kakukktojást is találtam,és hát mi más is lehetett volna,mint egy 70'-80'évekbeli hófehér Lada Taxi,piros-fehér kockacsíkokkal az oldalán,a tetején pedig ott a virít a régi feelinges taxi jelző !



A Kiállításon fellelhető autók és adataik : Hamarosan >>>>>>>>>>>>>>

Egy szó mint száz szerintem a kiállítás megéri a pénzét,aki megszeretné tekinteni ezeket a nem mindennapi járműveket,az egészen Ápr.19 teheti meg,szóval még semmiről sem vagytok le maradva,csak nehogy aztán későn kapjatok észbe,hogy hoppá már Április 19. van,és még nem voltatok a kiállításon

U.I.: És ha szerencsétek van,akor ti is beülhettek az egyik régi luxusautóba,ahogy én tettem azt mai napon


Update /Képek+cikk/ :

http://www.vezess.hu/magazin/kopasz_gorillat_simogatni_tilos/18609/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése