Pages

2009. febr. 1.

Peaches 'N Cream : Beszámoló [Party Képek + Party Videó : Hamarossan]

Na tegnap este sikeres bulit csaptunk a Peaches 'n Cream nevezetű clubban ! Az egész hely maga iszonyat szép,kulturált,tiszta,és elit,amikor felértünk a Mammutt II legfelső szintjére,ahol található a club,ott egy sor várt minket,az unokatesóm,és annak csoporttársa elöre mentek,mivel nekik nem volt belépőjük,nem úgy mint nekem,nekem 2000ftomba került a belépés,és hozzá kaptam egy nagyon szép Peaches & Cream feliratú kék karszalagot,amivel bizonyítani tudom,hogy fizettem belépőt,és nem pedig csak úgy belógtam !

A sor elég jól haladt.Amikor beléptünk a clubba,egy igazi hip-hop szórakozó hely látványa fogadott.Ruhatárból kettő van,az egyik kint a folyosón,a másik pedig bent a clubban,a ruhatár ára 300ft/személy,de három kabátot is lehet egymásra tenni,persze csak saját felelőségre.

A club wc-je nagyon tiszta és ötletes,mivel a budi feletti lámpa amolyan szintváltósan működik,van mindenféle szín mint pl. : Lilla,kék,piros,pirosas lilás,és a WC ajtók is nagyon szépen meg vannak csinálva,mert üvegből vannak,és egy nagyon szép minta díszeleg rajtuk.

A tánctér eléggé tágas,és hát rengeteg ember táncolt és bulizott,a dj pult is elég jól meg van oldva,mivel a dj pult mögötti résznél még egy VIP pihenő hely is van ! A dj pult mögött Dj O'Neal,Quick & Luigi voltak,és persze Papa Jo-t ki ne hagyjuk a sorból.A tánctér körül plazma tévék vannak,amibe azoknak a klipje megy,ami éppen szól,és Video Deejay rendszer működik a clubban.A zenék nagyon jól megvannak keverve ! A bulizok nagy része túl van öltözve,és némely partyzó lenézi az embert ! 3-4 terme van a clubnak,van a tánctér,van egy bár és egy ilyen pihenő sarok !

Egy biztos,a közeljövőben még elfogok oda menni bulizni,szerintem olyan havonta,2 havonta egyszer !! Szóval aki egy elit hip-hop szórakozó helyen akar bulizni,annak nyugodtan ajánlom a helyet.

Party Video :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése