Pages

2009. febr. 28.

A Media Markt Kifogyott A Saját Reklám Neylon Szatyrából

Tegnap este elmentem vásárolni a Media Marktba,hogy vegyek magamnak egy DvD csomagot,mivel már eléggé ki voltam fogyva a DvD lemezekből,és amikor fizettem,akor megkérdezte a pénztáros csaj,hogy kérek-e szatyrot,mondom igen,jó lenne ha adna,erre mit adott ?? Egy hófehér nagy Neylon-t,és amikor a csaj mögé néztem,akkor láttam csak,hogy az összes pénztáros mögött (már akik szolgálatban voltak) fehér Neylon van ! El is csodálkoztam,hogy mi van,a Media Markt kifogyott a saját Neylonjából vagy mi ?? Úgy látszik,hogy a gazdasági válság már a Media Markt-ot is megfertőzte,és ezek szerint a cégnek már nincs pénze arra,hogy saját reklám szatyrot gyártson,igy a vásárlóknak be kell érniük hol mi egyszerű fehér szatyorral ! Én ezek után most már semmin sem lepődöm meg,de komolyan !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése