Pages

2009. júl. 24.

Mary Zsuzsi Kapcsolata

A héten akadtam rá a blikken arra a cikkre,hogy Mary Zsuzsi szakított 40 évvel fiatalabb partnerével.Mary Zsuzsi kedvese még öngyilkos is akart lenni,mert egyszerűen nem bírja feldolgozni azt,hogy a szerelme elhagyta.

Igaz én erről az egészről alig tudok valamit,sőt én az ilyet nem is ítélem el,mert ha valaki boldog szeretne lenni,hát legyen,sőt engem még a kor különbség sem érdekel,engemet inkább az háborít fel hogy egyes emberek (mint például Klapka György) nem bírja végig nézni más boldogságát hanem inkább tönkre teszi valamilyen formában,meg ugye Mary Zsuzsi lánya is eléggé tenyérbe mászó...mi az hogy addig nem mozdul amíg Tamás össze nem szedi a cókmókját és takarodik el a házból.Miféle taknyos az ilyen ? De őszintén ?



Lehet hogy Tamás féltékenysége is közrejátszott ebben a szakításban vagy miben,de engemet egyszerűen olyan szinten felidegesítenek az ilyen Klapka György féle buzeránsok,hogy arra már nem találok szavakat.Állítólag 1-2 napja Klapka leült beszélgetni Mary Zsuzsival és egész jól szót értettek egymással,meg hogy most már oda adja azt a pénzt Zsuzsinak amit ígért,most meg Zsuzsi ki ment Németországba a fiához,mert hogy az hazajön Magyarországra..



Egyszóval az igaz és tiszta szerelemben nem számít a kor,hanem az számít igazán,amit az ember legbelül érezz,én erre csak ezt tudom mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése