Pages

2009. nov. 21.

R.i.P Sláger Rádió

Tegnap észre vettem egy olyan cikket az RTL KLUB honlapján,amitől kicsit azért leblokkoltam 1-2pillantra.Szóval a cikkben arról volt,hogy a Sláger rádió már soha nem tér vissza az éterbe,mivel a rádió amerikai tulajdonosa úgy döntött,hogy kivonul az országból,és már az analóg hullám hosszon sem kíván jelen lenni,Heal Edina pedig úgy nyilatkozott,hogy az internetes rádióként tovább folytatják a sugárzást,de már csak úgy,hogy nem lesz se Bumeráng,se műsorvezetők,de ettől még tovább folytatódik a pereskedés az országos frekvenciáért

Én már komolyan mondom,hogy nem tudom,hogy mi folyik ebben az országba.Ha már ebben az állapotban tartunk,akkor mi lesz a későbbiekben ? Ha ilyen szinten megszűnik minden,akkor már legközelebb az RTL Klub vagy a Tv2 fog megszűnni,és ez nem vicc,másrészröl pedig majd pont egy amerikai rádió tulajdonos fogja tudni,hogy mire is van szüksége a Magyar népnek.

Személy szerint azért hittem abban,hogy a Sláger rádió nem adja fel csak úgy egy könnyen a dolgokat,és megpróbál minél előbb vissza térni a rádiózás világába,de ezek szerint elég nagyot tévedtem.

Akit érdekel a fent említett cikk
http://www.rtlklub.hu/cikk/291849

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése