Pages

2009. nov. 18.

A Sláger Búcsúzik Egy Idöre

Nem gondoltam volna,hogy így alakul a mai napom,már mint hogy ennyire le leszek hangolva.A reggellel nem is volt semmi gond,de mikor elkezdtem hallgatni a sláger rádiót akkor kezdődött minden,akkor voltam csak igazán el kenődve,szinte köpni-nyelni nem tudtam,főleg mikor meghallatom a szimpátia dudálást amit a Sláger Rádió & Danubius hallgatok kezdeményeztek a Deák Tér környékén.

Nem felejtettem el,hogy ma van az utolsó adás a 100.8 Budapesti frekvencián,éppen ezért is hallgattam ma egész nap a SLÁGER rádiót.Csupa olyan zenéket játszottak amik így a 12évre nyúlnak vissza.Egyszerűen tényleg nem hittem,hogy egyszer ez is bekövetkezik,már mint,hogy országos szinten megszűnik a Sláger.Szerencsére,nem szerencsére csak országos szinten tűnik el a Sláger Rádió,mert állítólag megvásároltak egy hasonló üres frekvenciát mint amilyet annak idején a Pont fm is meg vett.Úgy hogy a slágernek egyik műsorvezetőjétől sem kell megválnia,mert a Sláger megmarad,csak most egy rövid időre kénytelen másik frekvenciára költözni,hátul ütője az a dolognak,hogy azt már nem lehet majd országosan fogni,csak Budapest vonzás területein belül,meg Budapestöl 60kmre lehet majd fogni.

De hogy pontosan melyik frekvencia is az amire áthurcolkodik a sláger,arról pontosabb információ még nincs,de gondolom holnapra már minden kiderül,csak arról már nem a rádióból lehet majd értesülni,hanem majd az internetről,és a bulvár lapokból

Szóval még mindenki használja ki ezt az utolsó 1órát,és hallgassa 00:00ig országosan a Sláger Rádiót,mert utána már csak a Budapestiek fogják tudni hallgatni,meg aki Budapestöl 60km lakik...
http://www.slager.hu/slager.pls

U.I :
Aki szeretné követni a sláger rádióval kapcsolatos hireket,az a következö két oldalt folyamatosan látogaw.bumerang.hu/index1.php">">ssa

Sláger Rádió
http://www.slager.hu/index.php?lapid=1

Bumeráng
http://www.bumerang.hu/index1.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése