Pages

2008. dec. 10.

Debreczeni Zita Kanye West Blogján !!

Múlthét szerda este nézegetem a hip-hop.hu forumját,és a 10legjobb csaj topicot,és egy olyan be jegyzést találtam,amit idézek


JakuzaCosmicNova

Kanye West kitette az oldalára Zitát :)

http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3164=0_-1__-1_~0_-1_12_2008_0_0&em3106=215031_-1__0_~0_-1_12_2008_0_0&em3298=&em3282=&em3281=&em3161=&em3257=


Na mondom biztos csak valami rossz tréfa,vagy valaki kevernek a Zitával,de azért megnézzem,és lám csodát tényleg Debreczeni Zita szerepel Kanye blogjában

Szóval ezt nem hagyhattam szó nélkül,és itt van rá a válaszom !!

JakuzaCosmicNova

Kanye West kitette az oldalára Zitát

http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3164=0_-1__-1_~0_-1_12_2008_0_0&em3106=215031_-1__0_~0_-1_12_2008_0_0&em3298=&em3282=&em3281=&em3161=&em3257=


Dyrtyho

Ha ezt megtudja a Magyar média,és Zita,hát nem tudom,arra a reakcióra azért kiváncsi leszek


furcsa módon aznap éjjel láttam egy olyan RTL Klubos Fókusz riportot (persze ismétlés volt),ami pont Debreczeni Zitáról szólt,na persze nem erről a témáról,hanem arról,hogy újra kamera elé állt mint modell,és hogy valami Wellnes fürdőben csináltak róla képeket,ezek után másnap a délután folyamán irtam egy levelet az RTL Klubos riporter ismerősömnek,hogy mit találtam az egyik fórumon,és hogy megérne egy riportot ez az egész,péntek délután meg is nézztem az emailemet és vissza is irt a forma,de mint kiderült Zita már tudott erről az egészről !! Vissza nézztem a fórumra,és ezt a be jegyzést találtam

JakuzaCosmicNova

Kanye West kitette az oldalára Zitát :)

http://www.kanyeuniversecity.com/blog/?em3164=0_-1__-1_~0_-1_12_2008_0_0&em3106=215031_-1__0_~0_-1_12_2008_0_0&em3298=&em3282=&em3281=&em3161=&em3257= "


Dyrtyho

Ha ezt megtudja a Magyar média,és Zita,hát nem tudom,arra a reakcióra azért kiváncsi leszek


Omlás


http://velvet.hu/celeb/kwdz081205/


és lám, nem kellett sokat várnod


Az egész cikk elolvasható a velvet.hu -n,de azért be másolom ide

Kanye West rágerjedt Debreczeni Zitára

Úgy tűnik, az énekes nem csak Scarlett Johanssonra van rákattanva, ugyanis a blogjába most a magyar modell CKM-es fotóit posztolta jócsaj-megjelöléssel. A hozzászólásokból kiderül, nem csak az énekesnek tetszett meg a hazai szépség, a kommentelők is szívesen blokkolnák. A modell repes a boldogságtól, és már-már sorsszerűnek érzi, hogy a képei épp tegnap kerültek fel, mikor ő 4 napja egyfolytában épp West új cd-jét hallgatja.

Úgy tűnik, az énekes nem csak Scarlett Johanssonra van rákattanva, ugyanis a blogjába most a magyar modell CKM-es fotóit posztolta jócsaj-megjelöléssel. A hozzászólásokból kiderül, nem csak az énekesnek tetszett meg a hazai szépség, a kommentelők is szívesen blokkolnák. A modell repes a boldogságtól, és már-már sorsszerűnek érzi, hogy a képei épp tegnap kerültek fel, mikor ő 4 napja egyfolytában épp West új cd-jét hallgatja.
hirdetés

Debreczeni Zitát is besorolta személyes kedvencei közé az amerikai rapper Kanye West, amikor szerdán bepakolta hivatalos blogjába [1] a modell CKM-ben megjelent sorozatát. A hozzászólások alapján a fogadtatás vegyes: a "nagyon bejön" és a "nálam inkább a ronda kategóriába tartozik"- típusú vélemények egyaránt megjelennek.
Debreczeni Zita napok óta Kanye West lemezét hallgatja

West blogjában szereti megosztani olvasóival a rá mély hatást gyakorló jócsajos fotókat, Scarlett Johanssonról, az ő kedvenc fehér bigéjéről [2] is áradozott már hosszasan. A rajongók kicsit meg is lepődtek Debreczeni fotóin: szerintük West eddig inkább a bögyös-faros típust preferálta, ami Debreczenire kevésbé jellemző.

A Velvet megkérdezte a modellt, milyen érzés bekerülni a gyűjteménybe, mire Debreczeni - aki újabban modell helyett inkább fotósként pozicionálja magát [3] - elmondta, jólesően megdöbbent a hír hallatán. "Szerdán kaptam egy üzenetet az egyik ismerősömtől az iwiwen, hogy fent vagyok Kanye West blogján. Megnéztem, és teljesen meglepődtem, valóban ott voltak a fotóim, ráadásul három oldalon át. Volt már rá példa, hogy külföldi oldalon találkoztam a nevemmel, ahol egyedül szerepeltem magyar modellként. Az is nagyon jó érzés volt, de ez sokkal hihetetlenebb, ugyanis napok óta semmi mást nem hallgatok, mint Kanye West új lemezét. Valószínűleg fogok reagálni a fotókra és a kommentekre, már be is regisztráltam az oldalra. Azt azonban még nem tudom, hogy mit írok majd" - nyilatkozta a Velvetnek a modell, aki egyelőre nem tudja mire vélni ezt az egészet.

Hozzáfűzni való :

Szóval azért vicces,hogy mik vannak,nem hiába mondja a legtöbb Hoolywoodi sztár is,hogy a magyar lányok a legszebbek :) !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése