Pages

2008. dec. 20.

Hogyan Is Kell Megkötni Egy Arab Kendöt (Shemagh)

Aki nem tudja,hogy hogy kell megkötni egy arab kendőt,annak most segítünk 2verzióban is !!

aki hivatalos arab kötéssel szeretné megkötni a kendőjét,annak igy kell megkötnie



Aki pedig máshogy szeretné megkötni,az pedig igy kösse meg /az interneten találtam egy ilyen választ,még hozzá nem is akárhol,hanem a : http://www.gyakorikerdesek.hu/ oldalon,ajánlom mindenki figyelmébe/

Hogy kell megkötni az arab kendőt?

De te véletlenül nem az itthon divatos viseletre vagy kíváncsi? :D Mert akkor leírom,hogy én hogy szoktam.

1. Félbehajtom,hogy háromszög alakja legyen.

2.megfogom a 2 csücskét, és kétszer "átcsavarom",hogy legyen az a vastagabb része, és ne legyen akkora a "háromszög.

3.Elölről nyakamba teszem az így kapott háromszög formát, a két egyenes részt (amit átcsavartál) áttekerem a nyakamon hogy újra ott legyen elöl.És azt az így kapott két véget beigazítom a 3szögbe

Remélem,hogy tudtam segiteni és nem tudsz kacifántos

Update I : Találtam egy olyan boltot ahol lehet venni Shemagh-ot

Nyitva tartás : H-P : 10-18

a bolt honlapja : http://legiosmilitary.hu/index.php


Update II : Találtam néhány videót,hogy hogyan is kell megkötni az arab kendöt,ezeket most megosztom veletek











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése