Pages

2008. dec. 12.

Újfajta Nyugati Téri Parkoló Örök

Nagyba jöttem ki a Westend City Centerből /mivel hogy ma a Nyugati felé is volt egy-két elintézni való ügyem/ és mit láttam ??

Egy nagyon szép és drága Porsche Carrera S típusú gépjárműt,amin nem is egy magyar rendszám tábla volt,jó mondom le fotózom,mert úgyan úgy szeretem a szép,drága,luxus autókat,mint a régi,és jó állapotban levőket



Sikerült csinálnom 1 képet a kocsi elejéről,de a hátsó részét már nem tudtam le fotózni,mivel pár "kemény kötésű és izmos" (a kemény,és az izmos szót ne vegyétek komolyan,ezt csak úgy gúnyosan irtam) parkoló őr (akik jelen esetben pár taknyos kölyök) jött felém,és az egyik ilyet szól :

"Szia ! Nem tudom hogy hívnak,de légyszíves ne fotóz"

Jó mondom magamba nem akarok balhét,meg nem akarok velük össze akaszkodni,inkább lelépek,és elindulok haza felé !!

De azért álljon már meg az a szentséges nász menet !! Kik ezek ?? És hogy jönnek ahozz hogy megmondják,hogy mit csináljak !! Ki fizet/fizettet ezeknek,hogy bárkinek is megmondhassák,hogy ki melyik autót fényképezhesse le ?? Ez a pár métere arrébb tanyázó rendőröket nem zavarja ?? Vagy tuddnak róla,vagy mi az isten ??

Valaki mondja már,hogy mi a jó isten folyik itt ebben a fura és eladósodott országban !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése