Pages

2009. márc. 23.

Egy Teljes Hétvége Nyiregyházán - 2.Nap

Az előző esti parti után,egészen 12:30ig aludtunk,legalábbis én addig aludtam,unokatesóm már olyan 12:00 körül fent volt,és készülődött.Amikor kijött a fürdőből,utána én mentem be,és egy jó gyors forró zuhanyt vettem,annyira de annyira felfrissíttet.Utána még felöltöztem utcai cumóba,egy kicsit még tévézgetünk,és a 14:10 busszal be mentünk a városba,durván 14:40re értünk be Nyiregyre,miután be értünk,gyorsan elmentünk "megreggelizni" a McDonalds-ba,mert szinte alig ettünk valamit előző este,csak 3db szendvicset ettünk össz-vissz a vonaton.

Unokatesókám egy Sajtburgert,egy narancs dzsúszt,és egy csokis McFlurry-t kért,én ugyan azt kértem,amit ö,csak én még egy kis sült krumplit is kértem a kajámhoz.Igaz,ö gyorsabban benyomta a sajtburgerét mint én,de ö viszont már nem bírta meg enni az egészet,csak a felét,én viszont simán benyomtam mindent :)

Na mi is valami hasónló fagyit kajáltunk,csak az csokis volt


A McDonalds után még elmentünk vásárolni valami kaját & inni valót még aznap estére,én 2 Nestea-t vettem,ami az egyik egy Barackos,a másik meg citromos volt.Legelőször a Barackost vittem magammal az útra,mivel hogy a citromos a kedvencem,így azt hagytam legutoljára,utána még egy kicsit körül néztünk a Korzóba (ami a Budapesti Mammutnak felel meg,csak annál azért 1 fokkal kisebb,és nincs benne annyi bolt) meg még csomó képet is csináltunk a Főtér,és a Korzó környékén !

A két Korzó Épület Közti Hídon


Egy kicsit még még sétálni is elmentünk amíg vártuk az unokatesóm pasiját ! Fura módon még egy ilyen lakat gyűjteményt is találtunk az egyik park részen,ami tele volt mindenféle különös nemzetközi lakatokkal (a lakat azt jelképezi,hogy le bilincselt a város) Uncsitesómmal még el is határoztuk azt,hogy ha legközelebb megyünk,akkor tutti,hogy viszünk magunkal lakatott.

Én és a városban hagyott lakatok


Olyan sokat kelett várni az uncsim pasijára (Végülis érthető,hiszen előző este 21:00-töl egészen másnap hajnali 6:00-ig dolgozott),hogy még egy Szombat késő délutáni Szent misére is be ültünk,még sosem voltam szentmisén,életem először most voltam,de azért jó volt,csak azt nem bírtam,hogy a végén volt ilyen hülye kézfogás,hogy békesség,meg hogy béke ! Na amikor vége lett (Kb volt az olyan 17:50 felé is) egyböl mentünk is vissza a korzóba,hogy kezet mossunk,aztán meg vissza a templom elé,mert oda jött az unokatesómnak a barátja,aztán elmentünk hozzájuk ahol ö meg anyukája,és a nővére lakik,még a haverja is ott volt,aki iszonyat nagy forma,olyan szövegei vannak,hogy az már behalás ! És amikor eljöttünk tőlük,volt az olyan 23:00 körül,akor véletlenül azt a kajás zacskót amiben voltak a kajáink aznap estére,azt véletlenül ott felejtettük,na az uncsim irt is neki egy smst,hogy másnap délután amikor újra kijön,akkor legyen olyan szíves és hozza már el nekünk.Aztán olyan 01:15 felé feküdtünk le aludni ! Elég hamar be aludtunk,az már igaz.

Na még jön egy rész az utolsó azaz a mai napról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése