Pages

2009. márc. 13.

Egyedi Sapkát Szereztem

Mivel holnap névnapom lesz,így a nagyszüleimtől kaptam 8000 Ft-ot,hogy vehessek magamnak valamit,ezért elmentem egy Deszkás boltba (pontosabban a Criminal Skate shop-ba,ami a József Krt 77-79 alatt található)

Na szóval elég nehezen találtam rá a boltra,de amikor beértem,akor furcsa módon fel kellett sétálni egy kisebb fajta csiga lépcsőn,de amikor felértem,akkor rengeteg gördeszka,meg miegymás vett körül,oda is léptem az eladó pultkor és mondtam,hogy sapkát szeretnék venni,hogy egy papírra felírtam a webshopukból egy pár nekem szimpatikus sapkát,és hogy azok közül melyikek vannak,azok közül csak egy pár volt,és valahogy nem voltak jók a fejemre,így azt mondta a forma,hogy vannak itt hasonlóak,csak azoknak nincs annyira le kerekítve a simléderük,de le lehet kerekíteni öket,mert ezek nem azok a tipikus hip-hop sapkák,erre mondtam,hogy olyan Fred Durst féle sapkák,amiket Fred a koncerteken hord általában,na egy kettőt meg is néztem,aztán amikor a forma épp nézett nekem egyet,akkor valahogy egy pár sapka alatt észre vettem egy feketés pirosas Dragon Alliences sapot,na mondom azt meglehet-ne próbálni,mondja a forma nyugodtan,ilyet szól : Check It !
Megnéztem,jól is állt,meg tetszett is így hát megvettem.Még mondtam is a formának,hogy a nyáron újra Magyarországra látogat a híres Nu Metal bandan.Ilyet szól a forma,asszem ilyen nincs is még egy Magyarországon,szóval ez egy különleges,limitált szériás sapka,szóval nem fog szembe jönni veled egy ilyen sapkás srác,akinek olyan sapkája lenne mint nekem,mondom zsír,tiszta Fred Durst érzés,akinek csak egyedi sapkái vannak,és azokból egy sincs a boltokban.A forma még meg is jegyezte,hogy "csajozós sapka" kérdezte,hogy felrakom-e a fejemre,vagy inkább elviszem,mondom elviszem,és akor még adott 3db matricát (csak hogy teljes legyen a napom).Majd vígan elköszöntem az eladóktól,és a kijáratnál magamhoz vettem két ingyenes Planet magazint,csak hogy ne unatkozzak hazafelé menet ! Elég hamar haza is értem,és egyböl el is újságoltam itthon,hogy milyen sapkát is vettem magamnak ! Szóval még ilyen jó napom soha nem volt amilyen ma ! Hamarosan rakok is fel képet,hogy milyen is az én drága kis sapkám :) !

Akit érdekel,hogy milyen sapkák is találhatók ebbe a jó kis boltba annak itt a bolt webshopja :

http://www.criminalskate.hu/?old=2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése