Pages

2009. márc. 23.

Egy Hétvége Nyiregyházán - Az Utolsó Nap

Ma kb 9:30ig aludtunk,mivel úgy volt hogy találkozok egy olyan ismerősömmel,akit már 3éve ismerek,és Debreceni,és most a Nyiregyi főiskolán tanul,és így Nyíregyházán lakik valahol !

Szóval a 11:30as busszal mentünk be a városba,de most már csomagokkal megpakolva.Még egyböl be is mentünk a Korzóban levő Spárba,hogy vegyünk magunknak valami enni valót a haza útra,amikor kijöttünk akor mondta azt a biztonsági őr,hogy a információs pultban ülő csaj elment ebédelni,hát mondom tök jó,már akor se volt ott amikor be mentünk a Korzóba,és még most sincs ott (azért kelett az információs pultnál várakozni,mert szerettük volna a csomagjainkat be rakni a csomag megőrzőbe,és a csomag megőrző kulcsai az információs pultban voltak) közben felhívtam azt az ismerősömet akivel találkoztam volna elvileg,és mondta,hogy nagyon sajnálja,meg minden,de most túl sok programja jött össze erre a hétvégére,pedig azt hitte,hogy be tudja rakni a sok program közé a talinkat is,és reméli,hogy legközelebb már tényleg össze tudjuk hozni,én meg mondtam neki,hogy semmi baj,majd akor nyáron hátha összejön,mivel akor utazok le legközelebb.

Szóval aztán jött is az információs csaj,oda adta a megőrző kulcsait,mi meg be raktuk a csomagjainkat a szekrényekbe,és így végre eltudtunk menni kajálni a McDonalds-ba ! Egy kis ide múlva az unokatestvérem irt egy smst a barátjának,hogy hova jöjjön,egy olyan 15-20 percen belül már ott is volt,egy kicsit még elmentünk sétálni,meg megvenni az Állomáson a jegyeket,aztán meg az utolsó 1-2órácskára ismét felugrottunk hozzájuk !

Sajnos elég hamar elment az a hátra lévő pár óra,és sajnálatos módon elérkezett a vissza utazásnak az ideje,az unokatesóm még elköszönt a barátjától,és amikor felszálltunk az IC-re,akor már nem az a látvány fogadott,ami az oda utazásnál,hogy tiszta a vonatkocsi,hanem hogy látszott rajta,hogy a Nyugatiba megy,már az ablakok sem voltak annyira tiszták mint az oda utazáson levő vonaton,meg már a mosdó sem volt olyan kis tiszta,végülis aztán elindult a vonat,és az utazásra rá egy órára már el is szundikáltam egy kis órácskára,de aztán Szolnoknál felébredtem,és egészen a Nyugati-ig nem tudtam vissza aludni,így elkezdtünk flamozni az uncsimmal,csak néhány üres kiflit,és ropit ettünk,mást nem ! A Vonat olyan 21:10re ért be a Nyugatiba !

Még az Oktogonig együtt mentem az unokatesómmal,de aztán külön váltunk,mivel ö ment a kisföldalattihoz,én meg mentem a Blahára,és ott át szálltam a Metróra,és egy órán belül már sajnos itthon is voltam,és vége lett a kényelmes kis hétvégémnek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése