Pages

2009. márc. 29.

Üzenetem Mészáros Dórinak

Néha napján,amikor igazán ráérek,akor elkezdem Mészáros Dóra blogját olvasgatni,és van benne egy olyan rovat,hogy iwiw,és amikor ma is elkezdtem olvasni a blogját,valahogy kedvet kaptam arra,hogy levelet írjak eme tehetséges,és kedves művésznőnek,kíváncsi vagyok mit válaszol rá :) !

Akit érdekel,hogy mit irtam a levelemben,az most elolvashatja

Üzenet küldője: Csányi Krisztián [Dyrtyho,Fe...

Címzett(ek): Mészáros Dóra [www.meszarosd... Olvasatlan

Téma: Szia

Feladás dátuma: március 29.,01:18

Üzenet szövege :

Szia Dóri !
Egy jó ideje olvasgatom a blogod,csak egy pár dologra lennék kíváncsi ha nem baj.

A legelső az az lenne,hogy mit reagálnál arra,hogy ha a show műsorod után oda lépne hozzád egy normális srác,akiben még alkohol sincs,és azt mondaná neked,hogy szeretne veled egy közös fotót,te bele mennél a közös képbe,avagy sem ?

A másik dolog pedig az lenne,hogy te,milyen progival készítesz vízjeleket a képeidre,csak mert eléggé érdekel ez a vízjeles téma.

Ha gondolod,és úgy is érzed,akor nyugodtan közé teheted a levelemet a blogon,engem nem zavar,ha közé teszed,végülis rajtad múlik mi lesz a levelem sorsa

Ja és remélem nem zavar az a tudat téged,hogy a blogg linked kint van a bloggom blog ajánlójában

Várom a válaszod

U.I.
Egy rajongod,és néhai olvasója a bloggodnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése