Pages

2009. márc. 14.

Mobilozo Rendörök Az Aluljáróban

Mivel, hogy a tegnapi nap ki lett mosva a pendrive-om (amit persze csak ma vettem észre) így kénytelen voltam el menni az Árkádba, hogy vegyek magamnak egy másikat, mivel, hogy 44-es busszal mentem, és sajnos kénytelen voltam le menni az aluljáróba, hogy ott tudjak be menni az Árkádba,és mit vettem észre ? Hogy az aluljáróban levő rendőrök nagyban mobiloztak,biztos valamilyen videót néztek,vagy képeket,nem tudom,de nem is érdekel,de tegyük fel,hogy valamilyen rendbontás,vagy valami bűn követődik el,akkor mit csinálnak ? Leszarják az egészet, vagy csak későn kapnak észbe, és már nem tudnak semmit tenni ellene!

Nem arról van szó, hogy valami bajom lenne a rendőrséggel, csak azokkal a rendőrökkel van bajom, akik nem végzik rendesen a munkájukat, és ez nagy baj, ha nem tudják rendesen végezni a munkájukat, akkor miért dolgoznak ott?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése