Pages

2009. jún. 1.

Fankadeli - Anyu Gyere....Kelts Fel Unplugged Koncert Turné Beszámoló

Hát mint ne mondjak,eléggé régen írtam az utolsó bejegyzést,és azóta történt velem egy s más,mint például az,hogy Pénteken este voltam Fankadeli koncertjén,hogy egészen pontos is legyek az Anyu Gyere...Kelts Fel Unplugged koncert turné 1.állomásán ami a Millenáris Teátrum nagy termében került megrendezésre...



A koncert maga 20:30kor kezdődött el,de Fankadeli és a Jazz zenekara aki a koncert alatt kísérték élő zenével azok már 20:20kor bejöttek,és a kezdés idejéig egy kicsikét beszéltek a közönség felé,de ezt persze még a koncert közben is csinálták...



A koncerten Fanka mostani kedvenc számai voltak élő zenével megfűszerezve.A sztár vendég pedig Moór Bernadett volt,aki egy igen elismert Jazz énekesnő.Olyan számok csendültek fel a koncert alatt,mint a Néha Ennyi Kell,Békét 2,Álmodtam,Minek Születtem,Azt Kívánóm,Rendezői Változat,Hullanak A Levelek,Áldd Meg A Magyart.Moór Bernadett pedig a Lottó Bluest adta élő.Be kell hogy valjam azt a tényt,hogy ennél szebb,és csodálatosabb koncerten még soha az életemben nem voltam.Ferinek pedig olyan beszólásai voltak,hogy azokon dölt a közönség,hadd idézek egy párat,azok közül amiket mondott

"- Van ez a csodálatos kis készülék ami tönkre teszi az életünket,és most azt szeretném,ha ezt most egyszerre kikapcsolnánk" (a koncert kezdette előtt,a mobiltelefonra gondolt itt)

"- Tegnap este ültem a kádban,és közben szét küldtem 100 smst,hogy lesz ez a koncert,és abból a 100 emberből akiknek küldtem az smst,abból csak 5en írtak vissza,hogy erről tudnak,és hogy itt lesznek,szóval ti megnyugodhattok mert titeket foglak utoljára kitörölni a telefonkönyvből.

"- Nem szoktam a koncertjeimen politizálni,de azért tartunk itt ahol tartunk,mert mindenki otthon ül,Iphone-on nézi a youtube-ot,msnezik,és az iwiwet böngészi"

Szóval hihetetlen ez az ember,akkora egy figura,hogy ha nem lenne akkor ki kellene találni,iszonyatosan sok számát előadta a koncert alatt,és meg kell hogy mondjam,hogy igenis ö az az ember,aki ebbe a mocskos országba elmondja a saját és igaz véleményét,és olyan szinte osztja a bal oldali embereket,hogy az valami eszméletlen,ha rá lehetne bizni az ország sorsát,akkor már inkább az ö kezébe adnám,mint hogy a politikusokéba,Sp szerint csak mostanában lett nagyon durva Fanka,mondjuk neki meg Cavintont kéne venni mert nem igazán emlékszik már arra,hogy honnan is kezdte a mocskos kis pálya futását,na mindegy,ebbe inkább ne is menjünk bele.

Az egész teátrumi nagy terem megtelt azokkal az emberekkel,akik imádják Ferit,és a zenéit,a koncert végén egy csomóan fel is másztunk a színpadra.Egy szóval a koncert fenomenális volt,el is határoztam,hogy egy csomó Fankadeli koncertre el fogok még látogatni,amíg még csinálgatja ezt a Feri,mert állítólag nem akarj egész életében ezt csinálgatni,meg más terve is vannak,de egy jó ideig még ezt fogja csinálgatni.Szerencsére a koncert ideje alatt csinálgattam bőven képeket,és úgy 3db videót is,a legjobb képeket kiválogattam nektek,a videókat meg majd a képek alatt tudjátok majd megtekinteni















Fankadeli - Néha ennyi kell (Élö,Jazz Zenekarral) - Anyu Gyere Kelts Fel Unplugged Koncert Turné



Fankadeli - Álmodtam (Élö,Jazz Zenekarral) - Anyu Gyere Kelts Fel Unplugged Koncert Turné



Fankadeli - Hullanak A Levelek (Élö Zenekarral) - Anyu Gyere Kelts Fel Unplugged Koncert Turné

1 megjegyzés: