Pages

2009. jún. 16.

World Series By Renault 2009 (WS 2009) Beszámoló

Huuh,igaz kicsit megkésve,de remélem,hogy ezért nem haragszotok rám,de annyira le fárasztott az eseményre való kijutás,és haza jutás,hogy egyszerűen nem volt időm beszámolót írnom...szóval az oda jutás először még nagyon könnyűnek tűnt,mert a térképet nézve nem kelet sokat sétálni a Hungaroringig,még a rendezvény napján amikor hévvel oda fele utaztam,akkor még a kalauz hölgy is azt mondta,hogy nem kel sokat sétálni,csak egy keveset,amikor Szilasligetnél le szálltam a hévről akkor láttam,hogy egyenesen előre fele kell menni,én hülye pedig azt hittem,hogy közel lesz,és nem kell ennyit gyalogolni...de amikor velem szembe jött egy pár akkor még meg is kérdeztem,hogy messze van még,erre ők ezt felelték:

" - hát még bő egy 45perc séta oda fele,és akkor még átkel vágni a dzsumbujon,és a kerítésnél pedig balra fordulni,és hogy ők jobbra számítottak,de ha már ilyen messzire eljöttünk,akkor érdemes megnézni" -

hát erre most mit mondjak ? Franc se gondolta volna,hogy ilyen sokat kell még gyalogolni,és ráadásul messze menőkig nem volt a legjobb,de azért jó volt,tényleg családi rendezvény szaga volt,ahogy azt a szervezők írták...ráadásul csomó minden ingyenes volt,például a Dodzsem,és a Gokart teljesen ingyenes volt,na meg volt Canon ingyenes élmény fotózás,és a lelátón bárhova le lehetett ülni,nem kellett a helyedet keresgélni,plusz még voltak kiállított új Renault modellek amelyekbe bele is lehetett ülni,na meg fotózkodni is,na meg még robogók is voltak,és azokra is szintén rá ülhetett az ember,és le fotóztathatta magát...

Ezek fejében még a programok is elég szinessek voltak,mert volt Renault Twingo Sport Show ahol öltönyös sofőrök meg mutatták,hogy mikre képesek ezekkel az új Twingo modellekkel



Na meg be lehetett járni a paddockat ami a box utca mögött vannak,és ott szoktak állni a szerviz kamionok,na meg ha nem volt verseny akkor a box utcát is meglehetett látogatni,és be tekintést lehetett nyerni a csúcs autóversenyzés boszorkánykonyhájába....

És ez a rendezvény több volt mint csupán az F-1,mert itt nem csak agyon szabott F1es verdákat lehetett látni a pályán,hanem más verseny típusokat is...



Szóval úgy egybe vetve mindent,igaz életemben először voltam kint a Hungaroringen,de azért megérte ezért a rendezvényért,a Hungaroring meg iszonyat szép,csak kár,hogy ilyen rohadt messze van a Hévtől ....

Amúgy a vezess.hu-n találtam egy cikket erről,akit érdekel,
az nyugodtan elolvastatja :
http://www.vezess.hu/hirek/vegre_magyarok_hungaroringen/19242/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése