Pages

2009. jún. 18.

Hogyan Szopassuk Be A Bkv-s Jegy Ellenöröket

Ma szem és fültanúja voltam,amiről eddig csak halottam...egy fiatal magyar srác a mai napon a kis föld alattinál úgy megszopatta az egyik jegy ellenört,hogy öröm volt nézni,pontosabban úgy szopatta be hogy Olasz turistának adta ki magát,amire a nö csak ennyit válaszolt:

" - tudom,hogy Magyar vagy,hiszen magyar emberként öltözködsz,úgy hogy engem nem versz át,szóval nem vagy angol"

amire pedig a srác csak ennyit mondott neki :

" - Chao-Chao !! Amúgy ez Olasz,és nem Angol,a kettő közt azért van különbség"

Én meg csak annyit mondtam a srácnak :

"- Mocskos Bkv"

Erre pedig aztán válaszolt is a srác :
" - Faszt fogok én ezért fizetni...." - Mondjuk igaza is van már a srácnak,mégis azért mit képzel magáról a BKV

Én meg már nem tudtam ki hagyni,hogy mondjak rá valamit"

" - A Bkv Szopjon gecit :D"

Szóval a helyzet a következő mondokon lehet a BKV-sokat be szopatni : (gyűjtés alatt)

Vigyázat,Biztos Hatás !!!!

1.Egy külföldi embert kell játszani,úgy hogy nem érted amit Magyarul beszélnek...aztán pedig valamilyen külföldi nyelven,legyen az Olasz,Angol,Török,vagy akár Németh tök mindegy,csak a lényeg,hogy valamelyikben azért legyen jártasságod,és valami olyasmit válaszolj neki ami egyáltalán nem kapcsolódik a BKV-hoz
Pl:
- What ? Warrum ?
vagy valami olyasféle dumával ami az értetlenségedre utal...azután pedig valahogy próbálj meg beszállni a közlekedési eszközbe,ha pedig követni kezd a BKVs,és addig felszáll veled a járműre,addig is értetlenkedj..ha pedig le száll,akkor illedelmesen köszönj külföldi nyelven,majd ha elhajtott a jármű veled együtt akkor nevess egy jót....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése