Pages

2009. jún. 27.

In Memorian Of † Michael Jackson † : 1958 - 2008

Most értem haza a Michael Jackson megemlékezésről,ami a Kempinszki Hotel előtti parkban volt,egyszerűen olyan hihetetlenül szép volt az egész megemlékezés,meg minden,hogy arra egyszerűen nem találok szavakat.



Nagyon sok rajongója jelen volt a megemlékezésen,voltak akik sírtak,meg voltak akik inkább csendben hallgattak,és nézték MJ kirakott fotóit,egyszerűen annyi minden volt ott Jackoról,hogy az valami hihetetlen,fotóktól kezdve voltak zászlós plakátok,írások,egyszóval nagyon sok tárgyilagos emlék volt Michaelröl.

De mécsesből sem volt ám hiány,mert például volt egy csomó mécsesből ki volt rakva egy nagy szív amiben M.Jröl volt egy fotó,a legszebb az egész megemlékezésen egy Michael szó ami nagyon sok mécsesből lett kirakva.

Szóval egyszerűen még mindig nem tudom elhinni,hogy a legnagyobb Pop legenda és király halott,ez csak egy nagyon rossz álom,amiből képtelenség felébredni...

Amúgy meg egy csomó emberel beszéltem akik ott voltak a megemlékezésen,és hát mondtam,hogy úgy az interneten gyűjtögettem a videót,meg a képeit,és zenéit,de hát nem igazán találtam az interneten úgy egy igazi fanklubot,így hát még új leszek a fankluba,sajnos csak 2 havonta klub a Petőfi Csarnokban,és hogy általában 600ft,de mivel hogy holnap ott forgat a Tv2 Napló című műsora,így ingyenes lesz,de mondtam,hogy 600ft nem pénz,így ezentúl végre én is fogok valahová,és valakik közé tartozni,akikkel úgy el lehet beszélgetni Michaelröl..

Hamarosan felfogom tölteni azokat a képeket amiket telefonnal csináltam a megemlékezésről,nem egy húúúú de jó minőségűek,de azért csomó minden kivehető róluk..

Meg most elkezdtem egy montázst szerkeszteni Michaelröl,és azt is felteszem majd,ha kész lesz...

Ja és még valami,ez a pénteki nap egyszerűen nem csak egy átlagos nap volt,hanem nem is tudom mi,de biztos,hogy nem egy egyszerű és átlagos nap volt....

Az ott készült riport videókat az alábbi linken találjátok :


http://index.hu/video/2009/06/27/nem_erdemeltuk_meg_michael_jacksont/


http://www.fn.hu/kultura/20090627/gyaszol_jackson_magyar_tabora_fn/

http://hvg.hu/kultura/20090627_michael_jackson_erzsebet_ter.aspx

http://www.noltv.hu/video/1597.html

Ez a II.verziója az első képnek,amit az első bekezdésbe illesztettem be,remélem,hogy tetszik,de lesz még több is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése