Pages

2009. jún. 18.

Update : World Series By Renault 2009 (WS 2009) Beszámoló

Múltkor amikor kint voltam ezen a rendezvényen,és a Sláger Rádiós Hitel kártyának az élmény fotós sátránál voltunk,akkor nekem azt mondta az egyik Hostess csaj,hogy valahonnan ismer,csak nem tudja hogy honnan,és még a mai napig nem jöttem rá,hogy valyon honnan is ismerhetném a csajt....szóval most teszek fel róla egy 2-3 képet,amit természetesen a : http://slagerhitelkartya.hdgroup.hu/Start.html oldalról szereztem róla

ezen a képen a vörös szőnyegen áll..


Itt pedig a jobb oldalon álló csaj az...


Itt pedig a bal szélről a második lányka az akit én keressek...


szóval aki esetleg ismerni,ne tán-tán jobban mondva rokona,vagy esetleg közelebbröl is ismeri aki szóljon neki,hogy az a srác akinek azt mondta,hogy ismeri azt : Csányi Krisztián "Dyrtyho,Fewhonir,Krityo" néven megtalálja a nagyobb közösségi oldalakon !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése