Pages

2009. szept. 26.

Elhunyt Bujtor István

Sajnos gondolom ez a hír már nem újdonság a számotokra,de valahogy muszáj írnom róla,mert annyira ledöbbentem amikor ezt meghallottam,igaz nem sokan tudjátok,hogy oda vagyok a Bud Spencer & Terence Hill filmekért,pedig oda vagyok értük,és valahogy Bud Spencer neve annyira összeforrt Bujtor Istvánéval (mivel ö szinkronizálta szinte az összes Bud Spenceres filmet),hogy szinte már ö volt a Magyar Bud Spencer,sőt a mi Ötvös Csöpink 1x még találkozott is a nagy Bud Spencerrel....



Pedig amikor meghallottam azt,hogy már jobban van,és egy Pesti kórházba jön,akkor szinte fellélegeztem,és iszonyatosan megörültem a hírnek,és most meg egy hirtelen nagy fordulatot vett ez az egész dolog,és ilyen szörnyűségesen végződött.Hiszitek vagy sem,de nekem iszonyatosan fog hiányozni ez a sok oldalú,remek,elismert színész..



Most viszont már az örök tavak hazájában vitorlázik,és az eddig elhunyt Magyar színészekkel borozgat,és viccelődik...Amúgy Tegnap este még a Magyar MTV is megemlékezett róla a Pogány Madonna című filmjével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése