Pages

2009. szept. 12.

Filmkritika : Hajsza A Föld Alatt (2009 Remake)

Huhh,ez lesz életem legelső film kritikája,úgy hogy légyszi ne várjatok túl sokat tőlem :)





Szóval ma volt szerencsém megtekinteni a mozikban most futó Hajsza A Föld Alatt (The Taking Of Pelham 1 2 3 [2009]) című 2009's remake mozi filmet.Én teljesen meg vagyok vele elégedve,sőt nekem még a filmben használt különleges kamera effektek is nagyon adták a hangulatot,meg az a perc jelző ami azt jelezte,hogy mennyi idő van még hátra,hogy megkapja a 10milliós váltságdíjat..



Viszont a térkép effekt ami a banktól mérte a távolságot a metró megállóig,hát az valami nagyon ötletes volt,meg az utca nevek megjelenítés is ötletes volt,viszont találtam egy bakit a filmben,amikor az egyik "terrorista" észre vette a laptopot az ülés alatt akkor le merült,de amikor meg Travolta ki akarta siklatni a vonatot,és a srác mondta a barátnőjének kamerán keresztül,hogy iszonyatosan kurvára szereti akkor hogy-hogy működött ? Hiszen tisztán láttam azt,hogy a laptop le merült,na mindegy,a filmnek úgyis csak ez az egyetlen kis hibája.



Nekem még a videoklipes vágás is nagyon adta a film hangulatát,hiszen mint tudjuk ez egy 1975' Wallter Mattaus filmnek a remakeje...vissza is adta azt a remake feelinget...



Sokan meg azon szörnyülködnek,hogy nekik nem tetszett a film legvége,pedig szerintem ezzel sem volt semmi baj,és az,hogy John Travolta,Denzel Wasinghton,na meg James Gandolfini egy filmben játszik,az pedig különösen nagyot dob ezek a remek remake filmen



A filmben elhangzó zenéket is csak dicsérni tudom,így (sajnos :D) egy rossz szavam se lehet erre a kitűnő filmre,mindennel meg vagyok elégedve,meg így van jól a film ahogy van,és szerintem megunhatatlan,bár ez is csak az én véleményem.Igy a filmre 10/8 pontot adok,és azért adok 8 pontot mert nem szinkronosan láttam,hanem angolul,és magyar felirattal.

Akit meg érdekel a film tartalma az azt alábbi linken megtudja tekinteni
http://www.port.hu/hajsza_a_fold_alatt_the_taking_of_pelham_1_2_3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése