Pages

2009. szept. 15.

"Repül a nehéz öreg asszony"

Most amikor jöttem haza a 276E busszal,akkor a busz az első megállónál akkorát fékezett valami miatt,hogy az első ajtónál álló idős öregasszony akkorát esett,hogy a buszsofőr lábai közt landolt,hiszitek vagy sem,de valahogy ez vicces volt a számomra,igaz nem halottam,azt,hogy az idős hölgy mit mondott amikor felkelt a buszsofőr lábai közül,de viszont elég mérges volt,a többiek,meg akik a megállóban álltak azok csóválták a fejüket...én viszont valahogy kuncogtam magamban,de komolyan,így amikor haza értem,akkor eszembe is jutott egyből a Toldi harmadik versszakában szereplő repül a nehéz kő című vers rész,és egyből át is költöttem néhány sorát,íme :

Repül a nehéz idős hölgy: ki tudja, hol áll meg?
Ki tudj, a hol áll meg s hol koppan a feje
feje a busz ablakon koppan.
Nevess, ha nevethetsz !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése