Pages

2009. ápr. 21.

Áram Szünet A 81-es Trollibusz Vonalán !?

Képzeljétek,ma délután amikor jöttem haza,és 2haverommal vártunk a 81-es troli buszra,akor észre vettük,hogy a távolban áll egy,azt hittük na,elég hamar haza érünk,erre kiderült,hogy villogott az el akadás jelzője,na mondom biztos egy olyan busz ami meghibásodott,na észre vettem,hogy a túl oldalsó megállóban lévő trolibusz is áll már egy ideje és nem moccan,mondtam is a két haveromnak,hogy biztos áram szünet van,és hogy az Örs Vezér felé induljunk el gyalog,simán és gyorsan le érünk.El is indultunk,és a következő megállóval szemben mit vettem észre ? Hogy egy csomó ember elkezdett föl felé gyalogolni,és két trolibusz áll egymás háta mögött.És amikor ki értünk az Örs Vezér terére hát azt láttam,hogy a 81-es Trolibusz megállójában egy Trolibusz pótló indul kifelé de úgy hogy nagyon tele volt tömve utasokkal.Később biztos kiderül,hogy ez miért volt,ha lesz valami hir róla,akkor azt közé teszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése