Pages

2009. ápr. 13.

Tuning Show 2009 Élménybeszámoló 2.Rész


Na haza értem a 2.napról is,tényleg nagyon jó volt az idei Carstyling Show.Olyan fél2 fele indultam el itthonról,és kb olyan 14:00óra után értem oda.Most jóval többen voltak mint az első nap,most még arra is volt időm,hogy minden autót alaposan szemügyre tudjak venni.Brutálisan szépek az ott kiállított tuningolt verdák.Amikor megláttam egy ilyen szép feltuningolt Opel Astrát egyből bele néztem,volt is benne pár hangszóró,meg mélynyomó,meg is kérdeztem,hogy bele lehet-e ülni,a válasz természetesen az volt,hogy igen,még most is csöng a fülem annyira jól szóltak a hátam mögötti hangszórók,azután minden autót alaposan szemügyre vettem,majd szépen oda sétáltam a Fuel Színpadhoz.Még egy kicsit várni kellett a következő programra,így hát addig elkezdtem nézegetni a digitális fényképezőmben lévő képeket,amiket még tegnap csináltam,egy csomó jól sikerült,de sajnos lettek rosszak is.A rosszakat azokat ki is töröltem.

Na aztán már csak pár perc volt hátra a The Fuel Girls show-jáig,addig feljött a színpadra az idei Tuning Show házigazdája,Dj Dry,és tett fel kérdéseket a közönségnek amikért persze ajándék járt,szerencsére én már tegnap is nyertem egy Watt nevezetű energia italt,és pedig így hangzott a tegnapi kérdés : Van olyan ellem a driftben aminek japán elnevezése van,be is kiabáltam,hogy persze hogy van,még pedig Tsuiso,mondta is a forma,hogy jól van,elkapod az italt,én meg elkaptam az italt.Na szóval ma is nyertem egy Wattot,még pedig azzal a kérdéssel,hogy ki lesz a sztárvendég a színpadon,én meg : Fanka.Erre ilyet szól a forma,jó de én a te hangoddal akarom hallani,erre oda tartott a mikrofont,én meg bele kiabáltam,hogy Fankadeli,erre még meg is jegyezte a forma,hogy jó hangod van,de tényleg.Na aztán végre eljött a Fuel Girls-ék ideje,nagyon összetett showt csináltak,szerencsére én már nem először láttam őket a színpadon,hiszen már az elözö nap is ott "csápoltam a 2.sorba",az egész showjuk olyan 15-20perces na volt.

Na ezután következett a LowRider Show,de a show sajnos elmaradt,és csak nyeremény játék volt,pontosabban,az volt a lényeg,hogy kinél marad több víz a pohárban miközben mozgásban van a Lowrider,ki választottak egy lányt és egy fiút,hogy össze mérjék az ügyességüket,végül a lány nyerte meg ezt a játékot,mivel nála volt a legtöbb víz,a fiúnál meg alig maradt egy gyűszűnyivel.

A csak erre az alkalomra épített Lowrider


Ezek után már csak a Fankadeli koncert maradt hátra.Nagyon sok számot előadott,mint pl : Gázpedál,Békét II,A Farmerem És A Mikrofonom,990,Veletek.Életem most először voltam Fankadeli koncerten,de meg kell,hogy mondjam,hogy egész szimpatikus srác,igaz eddig utáltam a gyereket,de miután megnéztem a Youtube-os összes videóját,meg a blogját,azok után már egy teljesen jobb kép alakult ki bennem róla.A koncert után még fotózkodott a rajongókkal,meg kezet is fogott velük,még én is kezet fogtam vele.Szóval tiszta jó arc ez a Fankadeli.


Fankadeli teljesen tiszta átérzéssel löki a szöveget



Amikor vége lett a koncertnek egy kicsit ki néztem a Drift pályára,hogy megnézzem,hogy hogy tolják a profik,és a személyes nagy kedvencem Butsy,teljesen ugyan azok a mozdulatok voltak mint az előző nap,de azért jó volt,de mivel hogy már alig volt szufla az elemeimben,ezért nem akartam túl sokat fotózni,de azért lőttem egy képet kint is,amin éppen Billy vagánykodik :)

Egy videó a tegnapi napról amit a Drift "Arénában" pályán csinált a The Fuel Girls


Ezt is ott csináltam,csak ez már a két Drifter bemutatkozása,és udvarlás a két Fuel Girl-ös csajnak :)



Billy egy kicsit vagánykodik :)




Amikor már úgy döntöttem,hogy eleget láttam,akkor be mentem a pavilonba és vettem magamnak két db Watt energia italt 200ft-ért,ahozz képes ez nem is drága egy olyan italért,majd vártam a következő produkciót amit a színpadon rendeztek meg

pontosabban bejött egy tuningol Ford Puma,és ki szállt belőle 2db nagyon csinos CKM címlaplány jelölt,és akiknél volt digitális fényképező azok abban a szerencsében részesülhettek,hogy ők irányították a lányokat,hogy milyen pózban legyenek,még én is csináltam egy pár jó képet az én irányomban lévő lányról,akit mellesleg Erikának hívtak (aki mellesleg ismeri a csajt,és fent van neki iwiwen,az nyugodtan el árulhatja a lány nevét :])

A Ford Puma tipusu gépjármü amin a két CKM-es címlaplány begördült


Szóval az a csaj aki hozzám közel volt,elég csinos volt,és rendesen jóféle volt azt meg kell hagyni.Rakok is fel róla két jól sikerült képet :)

Az Erika nevű CKM-es címlaplány


Pózolgat a drága :)


Kb olyan 10percen keresztül pózoltak a nem hivatalos fotósoknak,majd vissza szálltak az autóba,és az autó legördül a színpadról.Utánuk következett a nem minden napi The Fuel Girls show,amilyen még a programban sem szerepelt,most nem úgy jöttek be a lányok,ahogy az előző nap,és délután,hanem most hoztak magukkal széket,és teljesen egyedien mozogtak,komolyan mondom,totálisan le blokkolt agyilag a közönség,miközben nézték a showt,és még a Vakuk is villantak elég rendesen,hiszen nem minden nap találkozhat ezekkel az ember.













Amikor előkerült a vízzel teli lavor,és az egyik lány leöntötte magát vízzel,akkor valahogy le került a melléről az egyik mellcenzúra ragasztója vagy mije,akkor először valahogy még tök zavarban volt meg minden,meg nem tudta,hogy mihez kezdjen,de aztán fel találta magát,és közel hívott magához,és a homlokra ragasztotta,egy kis idő után le vettem,és zsebre raktam,azóta is őrzöm ezt a szent ereklyét,a legvégén rakok fel róla képet is,majd amikor vége lett az előadásuknak,azután egy picit megpihentek majd átfáradtak a dedikáló standjukhoz ami egyben a Gumball3000 standja is volt

A Gumball3000 és a The Fuel Girls dedikáló standja


A The Fuel Girls & a háttérben lila pulcsiban Butsy :)


Fura módon a show után össze haverkodtam két nagyon jó fej formával,akiket megkértem,hogy csináljanak már egy képet a The Fuel Girls-el,hogy végre nekem is legyen velük közös képem,hát csináltak is,és elég vicces lett mondhatom :)

Én és a The Fuel Girls :)


A rendezvény vége felé még egy kicsit dumálgattam velük,meg még arra is megkértem öket,hogy csináljanak rólam & CKM-s csajról képet,és hát csináltak is (azt is mindjárt feltolom),aztán még elkértem az egyik srác msn címét,persze attól amelyik normálisabb volt,aztán elindultunk kifelé,ök mentek egyesen át a síneken,én meg mentem a busz megállóba,hát így ért véget,ez a csodálatos két nap :)

és itt van ez a szép és csodálatos zsákmány és ereklye amí az egyik The Fuel Girls melléről való,pontosabban mellcenzúrája


Akit érdekelnek,hogy milyen autók is voltak ki állítva,az most megtekinheti a képekből össze állított zenés slide showmat :

http://www.youtube.com/watch?v=kpkmUVsDckA

Tuning Show 2009 Trailer

TuningShow 2009. - HUNGARY -- Trailer - XPROVID Films. from xprovidfilms on Vimeo.


Akit érdekel,a fejléc forrása :
http://www.carstyling.hu
/show2009/hu/media.php


Akit további képek érdekelnek,a Tuning Show-ról azokat a következő linkeken tekintheti meg és töltheti le :

http://www.vezess.hu/magazin/audi_hutoracsrol_almodo_suzuki/18307/

http://www.martincar.hu/galeria//carstayling_tuning_show.html?view=true

http://www.carsandgirls.hu/cars_and_girls.php?mod=gallery&GalleryID=525&page=1&m=4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése