Pages

2009. ápr. 20.

A Legjobb Csajozos Dumák

Ezeket a "tutti" csajozos dumákat a következö oldalról szedtem:
http://axe.hu/#/lines/

Akinek valamelyik is megtetszik az az oldalon tudd szavazni valamelyik
tuti dumára :)

"Ne haragudj elhagytam a telefonszámom,
elkérhetném a tiédet?"

"Ne haragudj nem vagyok idevalósi,
megmondanád hol laksz?"

"Hiszel a szerelemben első látásra,
vagy sétáljak el még néhányszor előtted?"

"Ez a ruha gyönyörű,Jól mutatna
a hálószobám szőnyegén."

"Te akarsz gyereket? Nem??
Jó,akkor majd vigyázok..."

"Szép a szemed,megnézhetem
közelebbről?"

"Mit kellene még csinálnom,
hogy megszólíts?"

"Szerinted mit tennék,
ha megcsókolnál?"

"Dávid vagyok.Csak azért mondom,
hogy tudd mit kell majd sikítanod!"

"Ha hazáig követlek,megtartasz?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése