Pages

2009. ápr. 12.

Pletyka Az A Hír,Mi Szerint VV Frenki Apa Lesz.

Múltkorában olvastam a Blikk.hu-n a következő cikket,mi szerint VV Frenki apa lesz,mert Szilvi állapotos

Szerintetek ez a csaj nem hasónlit kicsit VV Szilvire ?


na most éltem a gyanúval,hogy ez csak egy pletyka,de mivel ismerem Szilvit,még meg is kérdeztem tőle,hogy hogy is van ez,és ezt a válasz levelet kaptam tőle iwiwen :

Téma: Re: Blikk

Feladás dátuma: április 11., 21:06

Üzenet szövege

Szia!
Már nagyon régen nem érdekel mit firkálnak össze, pont ezek miatt a dolgok miatt. Nem vagyok várandós és a Ferit évek óta nem láttam. Üdv zilvi

---------------------------------------------------------
> Szia !
> Most olvastam a Blikk.hu-n,hogy várandós vagy ! Ez igaz ?
> És újra összejöttél Frenkivel ? Hmm ? Vagy ez csak Pletyka
> ? Hmm ??


Akit érdekel a cikk,az a következö linken éri el :
http://www.blikk.hu/sztarblikk/vv-frenki-is-apa-lesz-142355.html


Update : Szilvitöl kaptam egy újabb üzenetet,amiben ez állt :


Téma: Re: Blikk

Feladás dátuma: április 11., 21:34

Üzenet szövege

Megnéztem a cikket, az a lány nem én vagyok. Így igaz is lehet amit írnak. Lassan négy éve kapcsolatban élek, már nagyon régen nem foglalkoztat a Feri kérdés. Volt, elmúlt. Most nagyon boldog vagyok, jól alakul az életem. Köszönöm az érdeklődésedet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése