Pages

2009. ápr. 24.

Rise Fm Függö Lettem

Amikor az idei Carstyling Tuning Show-ra mentem,és várnom kelet arra,hogy a hungexpo elinduljon,akkor elkezdtem hallgatni az mp4-emen lévő rádiót,mivel már a zenéimet úgy untam,és válogattam-válogattam a rádió sávok között,és egyszer csak felfigyeltem egy egész jó kis electro zenére,fel is figyeltem rá azonnal,amikor vége lett a számnak,akkor még be is mondták,hogy ez a Rise fm,és hogy Budapesten a 88.1es FM-en érhető el,addig Balatonon pedig a 98.9en érthető el,és addig kezdtem el hallgatni ez a jóféle a rádiót amíg a busz oda nem ért a Hungexpo rendezvény csarnokhoz,aztán pedig lezártam az mp4-emet.

Most rá 1-2hétre meg rá kerestem a rádióra az interneten,ki is hozta a weboldalát,először csak az internetes rádiós lehetőséget töltöttem le,majd másnap valami miatt az Örsre kellett mennem,és nem volt újabb zene az mp4-emen,és gondoltam,hogy akkor hallgatok valami mást,elő is kerestem a telefonomhoz való fülhallgatót és egyből rá kerestem a Rise Fm-re,és oda fele,meg vissza felé is hallgattam ezt a csodás mesés rádiót.Azóta csak ezt hallgatom,sőt amint haza értem még a honlapra és a fórumra is be regisztráltam,és hiszitek vagy sem,de annyira rá kattantam a fórumra is,hogy pár óra alatt össze hoztam a 110 hozzászólást a fórumhoz,az internetes rádiót pedig 418:30 percig hallgattam,na ezt varrjátok össze.Még elalvás előtt is a Rise Fm-et hallgattam,persze már csak a telefonomon.



Akár el hiszitek vagy sem,de amikor felkeltem reggel,akkor egyből a Rise fm rádió jutott eszembe :)

Egy kis infó a rádióról :
A Rise Fm eredetileg a Balaton rádiója volt,egészen 2009.Január.30ig,amikor is Budapesten is elindult a rádió 24órás sugárzása.A rádió nagyon sokban hasonlít a 2006ig futó Rádio Deejay-re,viszont annyiban különbözik a Rise a Deejaytöl,hogy a Rise jóval lazább,és jóval emberibb rádió.A Rise csak Dance-House zenéket sugározz a nap 24órájában.

Itt a Rise Fm honlapja:
http://www.risefm.hu/

Szerintem nagyon durván elindult a Rise Fm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése