Pages

2009. okt. 13.

5 teljes nap Internet nélkül

Ezt nem fogjátok el hinni,hogy múlthéten csütörtökön mi történt velem.Nagyba jöttem haza,hogy el intézhessem az interneten a dolgaimat,de az fogadott,hogy nem volt internetem.Akkor még reménykedtem abban,hogy csak 1napig fog tartani ez az internet nélküli korszak,de sajnos tévedtem,mert 5teljes hosszú és kínos napon át tartott egészen ma délelőttig.Söt csütörtöktől hétfő esti még telefon vonalunk sem volt,úgy hogy kész kin szenvedés volt az itthon eltöltött napom.

Amúgy komolyan,5 napig nem vagyok net közelbe,és komolyan mondom,egyszerűen minden elszabadul,

Pl.:

Az iwiwen törölték a hagyományos üzenő falat,és csak az ismerősökkel kapcsolatos hírszolgálatot hagyták meg,és már csak oda lehet írni néhány gondolatot..

A youtube-on be vezették az új verziós kinézetet,ami egyszerűen kezelhetetlen és nehéz is megszokni.

A Rapidshare sem az igazi már.



Szóval rá kell jönnöm arra,hogy 5napig minden ellenem volt,de remélem hogy most sokáig nem lesz hasonló helyzet,mert abba egyszerűen bele örülnék..Igy is örülök,hogy végre megtudtam nézni a 110 új citromailes levelemet,megtudtam menteni a haláltól a tevémet,és még sorolhatnám,hogy milyen le maradásokat okozott nekem ez az egész internet nélküli időszak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése