Pages

2009. okt. 22.

Valóban Léteznek Azok A Tipikus Valódi Buta Szöke Nök

Ma valahogy úgy hozta az ügy intézésem,hogy kénytelen voltam a 32-es busszal utazni,ami mint mindig szinte majdnem tele volt,és amikor felszáltam,pont hogy le tudtam ülni,egy ideig minden átlagosan zajlott a buszon,döcögött,ment elöre,

A BVSC uszoda után amikor már a busz kihajtott a megállóbol és kezdett volna elindulni,akkor előre jött a busz elejébe egy igazi buta szőke nő,és mondta,hogy ö többször is jelzett,meg hogy le szeretne szállni a buszról,a sofőr ki is szólt,hogy mi a baj,a szőke nő pedig elmondta,hogy ö nem 1x jelzett,csak ezek szerint nem vette észre a sofőr.Erre jött egy frappáns válasz,hogy : Hát maga hol jelzett,mert itt elöl nem jelezte,hogy valaki le szeretne szállni,erre a nö eléggé alaposan be égette magát mindenhogy,mert azt válaszolta,hogy ö ott fent a kis lámpánál (nem mellesleg ez egy IK 435 TÍPUSÚ busz volt,amin én történetesen utaztam),a buszsofőr pedig viccesen oda mondott a nőnek,ott hiába jelezz,ezen a buszon csak a rudakon el helyezett jelzővel lehet jelezni a leszállási szándékot.

Végül amilyen jó fej BKVs volt a forma,így megállt már jóval a megálló után,és hagyta hogy a nő nyugodtan le szállhasson.Ahogy észre vettem senki se nevetett,de gondolom magába mindenki azt gondolta,hogy hogy lehet egy nő ennyire butus...és végül is igazuk is van,én magamba még egy jót is nevettem,és el voltam szörnyülködve,hogy egy nő hogy lehet ennyire szőke...

Szóval azért tényleg vicces,hogy mik meg nem történnek a jelenlétemben.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése