Pages

2009. okt. 31.

Budapest GameShow 09' Élménybeszámoló

Most jövök a Budapest GameShow 09-röl,hát is mondjak,elég sokáig voltam ott,hiszen már 12:00óta ott voltam,egészen 18:00 azaz a zárásásig.De ne rohanjunk ennyire előre azért.Kezdjünk mindent az elején

Körülbelül olyan 11:30kor indultam el itthonról,és olyan déli 12:00 már ott is voltam a Népstadiónál,onnan már csak néhány lépés választott el attól,hogy végre beléphessek a Papp László Sport arénába,de még mielőtt be mehettem volna az arénába,az előtt még le ragadtam egy néhány percre,a Papp László Aréna előtt álló 3db tuning autók egyikénél,ami történetesen egy tuningolt Opel Calibra volt,hát meg kell hagyni eléggé fel volt tuningolva a kicsike,így hát nem bírtam állni a kísértésnek,hogy le ne fotózzam,így 4 féle szemszögből le is kaptam a drágát.



A pár perces verda fotózás után nagy nehezen rá szántam magam,hogy végre belépjek a Sport Arénába, a bejáratnál az egyik hostess csaj finoman rám rakott egy sárga windows7 belépő karszalagot.



Amikor már bent voltam a Sportcsarnokba,akkor egy kicsit kóvályogtam is,hogy hol is található a rendezvény,először véletlenül rossz irányba mentem,és a nézőtéren bukkantam ki,először még le is néztem,hogy mi van a küzdőterén,és akkor el is csodálkoztam,hogy mennyien is jöttek el ma erre a rendezvényre,de aztán vissza fordultam amerről jöttem,és most a másik irányba mentem,ami a küzdőtér felé vezetett,most végre a rendezvényen bukkantam ki,ahol kicsit még körbe is néztem mielőtt bele vetettem volna magamat valamibe.

Hát meg kell hagyni elég sok választható program volt most a rendezvényen.Igaz a tavalyin sajnos nem voltam ott,de az az előttin viszont ott voltam,amit még a Hungexpoba rendeztek meg,tavaly meg ha jól emlékszem,akkor a Millenárison került megrendezésre,ezek szerint minden évben máshol rendezik meg,ezt a nagyszabású játék találkozót.A lényeg a lényeg,hogy rengeteg dolog közül lehetett választani a rendezvényen,mert lehetett csapatban Counter Strike Sours-ozni,NFS : Shiftel gamelni,ki lehetett próbálni a DJ Hero-t,meg még meg annyi nyalánkság volt

Amikor már a csarnokba voltam,akkor olyannal találkoztam,amit nem gondoltam volna,még bent is voltak verdák,igaz nem annyira fullosak mint kint,de azért itt is elég szép kis vasakat állítottak ki,szám szerint 5db verda volt található a benti rendezvényen.



Mikorra már eléggé körbe szaglásztam a rendezvényen,akkor oda mentem az egyik olyan x-boxos standhoz ahol lehetett játszani az új NFS : Shiftel,hát meg kell hagyni Joystick-kal elég nehéz a játék irányítása,és a játék menete sem a legjobb Joystick-kal,mivel még számítógépen billentyűzettel nem volt szerencsém ki próbálni a játékot,így nem is igazán merek róla előítéleteket mondani.Egy biztos,az EA azaz az Electronic Arts ezzel a játékkal valahogy visszatért a Pro Street béli játék menethez ahol nincs alap történet,se filmes bejátszások,se rendőrök,itt csak a száguldás és a pont szerzés a lényeg.Egyszóval nem is annyira rossz játék,mint azt hittem.

Amikor már meguntam az álldogálást és a Shiftel való gamelést,akkor tovább bandukoltam,amig észre nem vettem a Band Hero-s standnál,hogy a csajok készülnek pólókat dobálni a közönségbe,akik éppen akkor ott álltak,na mondom akkor gyorsan oda tempozok,hogy én is kaphassak egyet,az igazság az,hogy nem igazán sikerült,úgy DJ Hero-s pólót szereznem,hogy csak az én kezembe essen,de úgy viszont már sikerült,hogy egy sráccal együtt fogtuk meg,de még jóval előtte fogtam meg a pólót mint ö,így az enyém lett a DJ HERO-s fekete L-s póló,mikorra már arra a fordulóra elfogytak a pólók,akkor utána egy kis ideig a kezembe is tartottam a pólót,meg a nyakamba is,de aztán már meguntam,hogy nem tudom hová tenni a felsöt,igy be mentem a mosdóba,és a WCbe felvettem az fekete póló fölé ezt a jóféle fölsöt,és rá vissza a DADA-s pulóveremet.

Mikor kijöttem a mosdóból,utána azonnal vissza is mentem a Band Hero-s standhoz,hogy végre én is ki próbálhassam azt a híres DJ Hero nevezetü Xbox 360° game-t.Hát igen,végre ez az a játék,amit nekem találtak ki,igaz az irányitása elsöre kissé nehézkes,meg furcsa,de a másodjára már könnyen meglehet szokni (kár,hogy nincs X Box 360° -am)



Mikorra már végre ki Dj Heroztam magamat,és sétálgattam a standok között,akkor hirtelen felfigyeltem a James Bond zenéjére,és azt láttam,hogy a Windows 7 színpadnál kaszkadőr kommandósok ereszkednek le a tető felőli oldalról,és az egyik akinél a Windows 7 volt,attól el akarta venni két kommandós,de ö mind kettőt lerúgta 1-2 rúgással.Utánuk pedig még 3 ember ereszkedett le a tetőről,az egyik közülük már inkább hasonlított Bondra,a másik két ember pedig megint maszkos kaszkadőr kommandósok voltak,és mikor leértek,akkor a forma megigazította magát,és be jelentette a Windows 7 magyar nyelvű megjelenését.





Utána még egy kicsikét várnom kellet még a Kiss Ádám 20' perces Stand Up comedyjére,de az a kis idő,amit várakozással kellett töltenem,az hamar elrepült,és már csak a Flamenco tánc bemutatónak kellett vége lennie,és utána már következhetett is a poén nagy ágyúja,a Showder Klub fősztárja Kiss Ádám.



Esküszöm ez a Kiss Ádám sokkalta viccesebb mint amilyen a Tv-be szokott lenni,meg úgy sokkal jobb arcnak tünnik mint tv képernyőjén keresztül,azokról a poénokról már ne is beszéljünk amiket olyan lazán lökött,mintha egy rapper freestylozna,de komolyan.Esküszöm egyszer el kell mennem a Showder Klub felvételére,kíváncsi vagyok,hogy a többiek milyenek lehetnek úgy élőbe.



A rendezvény alatt egy kicsit elfáradtam,így kénytelen voltam egy picikét felmenni a lelátóra,hogy ott pihenhessek meg,na jó bevallom egy telefon hívás is közre játszott mindenben,de azért be vallom jó volt leülni a sok sétálás és nézelődés után.Egy jó 20percet elég volt ahozz hogy ki pihenjen magam,és újra vissza mentem a számítógépes játékok küzdő terére.

Annyira sok mindent már nem tudtam csinálni mint a nap elején,de azért igy is el voltam,és látszott azért,hogy a látogatóknak egy része már úgy le csengett,és már nem kell annyit várni bizonyos játékok ki próbálására.Igy én is éltem a lehetösségel,és még 1x ki próbáltam a DJ Hero-t,meg most oda tudtam ülni az X Box 360° NBA ,meg valami Snowboardos szimulátor elé,és még a High School Musical-nek is kijött valami X Box-os játéka azt is ki próbáltam,de az valami irdatlanul sz***r volt,úgy hogy 2-3 perc után ott is hagytam a game-t,és inkább elmentem még játszani egyet a NFS Shiftel.

Sajnos most jóval hamarabb el telt az idö,mint ahogyan azt vártam volna,és ahogy fel eszméltem már a két színpadnál az utolsó szavakat mondták,a Budapest GameShow-s színpadnál még tollakat is dobáltak,és hála istennek sikerült azt is szereznem.

Elég hamar el telt ez a szombati GameShow-s nap,de amit ki szerettem volna próbálni,azt sikerült is ki próbálnom,igaz ez a rendezvény nem volt egy hüü de jóóh rendezvény,de azért egy szombati programnak simán elment,aki pedig kihagyta,az most bánhatja,hogy kihagyott egy ilyen lehetőséget mint ez a mai,mert ma aztán senki sem unatkozott..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése