Pages

2009. okt. 22.

Update : XIV. Erotika Kiállitás Beszámoló

Ez az elsö olyan updatelt bejegyzésem,ami egy beszámolóról készült.Bár nem hittem volna,hogy az idei Erotika Kiállításos beszámolómnak lesz egy ilyesfajta UPDATE verziója,de most úgy tűnik,hogy mégis lett.

Szóval vegyük sorba az újdonságokat,amiket tegnap találtam.Először is kiderült Unce Geogról (aki mellesleg Gyuri bácsi),hogy ö annak idején taxis volt,sőt a legjobb sztár taxis,de a vasfüggöny után át esett a ló túloldalára,és azóta már,legalább olyan 15éve fiatal lányokkal bújik ágyba pénzért,és az elmondása szerint tölle nem várnak túl sokat egy forgatás alkalmával,mert vele könnyű dolguk van a rendezőknek,meg ö hardcore-t nem is vállal,csak ilyen lightos filmeket.Meg hogy ö más munkákkal is próbálkozott,de egyik se vált be,amit megpróbált



és most a másik újdonságra is rá térek.Emlékeztek még arra a két csajra akikről meséltem,hogy leszbiztek az Erotika Kiállítás Jakuzzijába ? Szóval be vallották,hogy bi-k (igaz,én ezt már kezdettől fogva gondoltam róluk,két ilyen jó csaj,és egymással játszadoztak,valahogy nem illet össze a kép,de így már igen)
Állítólag ők a való életbe is ilyen ferde hajlamúak (igaz ezzel persze semmi gond nincs) és jobb szeretik ha nőkkel lehetnek,mert az valahogy olyan más,és finomabb mint amikor pasival vannak.Ha a színpadon vannak,akkor azt teljes átéléssel végzik,és teljesen kizárják a külvilágot.A civil életben mind a kettöjük vendéglátósozik,csak az egyikük szakács,ami végül is még mindig a vendéglátói iparhoz tartozik,és ha mindez nem lenne elég még a riportba is be bizonyitják azt,hogy mennyire be vállalósak



Pinky mert hogy így hívják a szőke rövid hajú csajt,ö állítólag már bele született ebbe az iparba,és ö igenis be meri vállalni,nem úgy mint mások.Na de várjunk csak egy pillantra ? Ö most akkor Pinky vagy Black Devil ? Mert a szexma:hu weboldalon úgy akadtam rá mint Black Devil,aki még dominát is vállal ? Nem hisszitek el ?
Akkor ez a kép mi ? és mielött azt hinnétek,nem nem néztem be a csajt,a két név egy és úgyan azt a személy takarja



És hogy mi van a másik csajjal,akit pedig Kellynek hívnak ? Hát ö se mindig rejtőzik el a civil élet erdejébe,hanem ö is eléggé benne van a szakmába.Hogy miért mondom ezt ? Mert amikor fel látogattam a Tutti Frutti Party honlapjára,akkor egyből bele botlottam az egyik gang-bang partys felhívásukra,ahol az este vendégei Masszázs Kitty & Kelly lesznek.Bár ebbe nem vagyok annyira biztos,de az a csaj aki Masszázs Kitty mellett feszít,az erősen hajaz arra a Kellyre,aki az Erotika Kiállításon leszbizett egy jót Pinkyvel.Vagy nincs igazam ?



Szóval ennyit a kettejük civil vendéglátós munkájáról.Bár lehet,hogy az a fő munkájuk,az Erotikus munkájuk pedig csak amolyan hobby.De én nem szeretek másokat elítélni,hiszen én magam is rajongok az erotikáért.

Egyszóval ennyi lenne ez a kis updatelt beszámolós bejegyzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése