Pages

2009. okt. 24.

Ludditák Koncert Beszámoló

Na haza értem a Ludditák Gödör Klubos koncertjéről,háát halljátok valami iszonyat ütős volt,de komolyan,úgy hogy aki kihagyta az sajnálhatja :)



Szóval már olyan 21:00előtt egy 20percel ott voltam már.Először még alig voltunk a Gödörbe,de aztán szépen elkezdtünk gyűlni a koncert előtt nem sokkal.Végül is a koncert 21:00 volt beírva a csajok honlapján,ők 21:00 után olyan 20percel kezdték el a koncertjüket. Egyből a L.U.D.D.I.T.A című számukkal kezdtek,aztán azt követte a Kamu c. trackjük,hát istennem nem hiába,hogy a kedvenceim közé tartozik az a számuk is.



Hiszitek vagy sem,de még Buppa is ott volt a Gödörbe,sőt még ö is fellépet,és képzeljétek,most per pillanat kopasz,de kajak...igaz nem áll jól neki annyira,mint amikor van haja,és úgy van rajta a kis biciklis sapkája,öt onnan ismertem fel,hogy rajta volt a bicikli logos pólója.



Szal a koncert közepe felé Tita egy pincér csajnak oda szólt a mikrofonon keresztül,hogy légyszi neki is hozzon már egy mézes pálinkát,a pincér csaj oda is vitte a mézes pálinkákat amik egy tálcán voltak,de Tita csak egy pohárkát vett el,aztán pedig azt mondta :
A többit pedig nyugodtan igya meg a közönség


Szerencsémre én is el tudtam venni egy pohárkával,és le is húztam egyből a piát.Igaz kicsit erös volt,de visszont isszonyatosan jól esett nekem (még költenem sem kelett piára).Amikor megittam,akkor Tita meg is kérdezte,hogy :
Jó volt/Jól esett ??


A koncerten szinten az összes számukat leadták a csajok,sőt még egy új dalt is játszottak,ami majd az új albumon lesz rajta.Még Buppa is csomószor felment a színpadra és rappelgetett velük nem is keveset,mivel hogy a Tizenegyes című albumukon elég sokszor működik közre velük



Meg igaz kicsit lehet is izzadni a koncert alatt,de emellett tényleg egy nagyon jó hangulat alakult ki a koncert alatt.Mindenki oda is tette magát,már mint mind a zenészek,mint a Ludditás csajok,na meg Buppa,de olyan hamar elszaladt az idő a koncerttel együtt,és sajnos még a Kutya Vacsorája nevű együttes is be volt írva a Ludditás koncert mellett.Igy a csajok olyan 10-12 számot biztos elöadtak a csajok.



Ja és a koncert különlegessége az volt,hogy mivel az 1956' Október 23. ünnepelte az ország,így a csajokon piros "átlőtt" póló volt.Mig Titán a 23 szám volt,addig Mókin pedig a 10es,ha valakinek nem esne le akkor úgy jön ki,hogy 10. 23. ami azt jelenti,hogy Október 23.



Amikor vége lett a koncertnek,és kijöttem a Gödörből,akkor szinte minden tök csendesnek tűnt,és nem úgy nézett ki a Deáktér mint Október 23. ünnepelné,egyszerű csöndes,és nedves volt.Szóval hülyeség az,hogy Október 23. ne menjen sehová se az ember,mert vagy a rendőrök helyben hagyják,vagy pedig belefut valami tüntetésbe,ez hülyeség,most ilyen egyáltalán nem volt,nálam legalábbis csak annyi volt,hogy tök jól éreztem magam.Söt Titáék a koncert közbe még meg is jegyezték azt,hogy az ember ne balhézzon fölöslegesen a városba,inkább bulizzon,az azért mégis csak hasznosabb

Szóval nekem így telt az Október 23. ünnep.Mellesleg pedig egyáltalán nem csalódtam a két mc csajban,sőt pont hogy elhatároztam azt,hogy majd még egy csomó koncertjükre el akarok majd menni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése