Pages

2009. okt. 20.

Egy Éjszakára Újra Éled A Bank Dance Hall

A napokban hozzá jutottam egy olyan e-mailhez,amiről előszór nem is bejegyzést írni.De aztán később meggondoltam magam.Szóval kezdjünk is az elején.Hétfőn jött egy elektronikus levél a Bank Dance Hall-ról,amin azért meg is lepődtem,de később kiderült,hogy csak egy éjszakára válik a Club Cool szórakozó hely a régi Bank Dance Hall-á,ráadásul még a honlapja is újra éledt,de már nem olyan színvonalas mint volt.

Még egy videót is felraktak a honlapjukra,csak hogy minél több bulizott szerezzenek maguknak csütörtök estére.Akik kiváncsiak a videóra,hááát tessék itt van,lehet élvezni.



Tetszik az az ötlet,hogy egy éjszakára újra feltámad a Bank Dance Hall,bár én személy szerint még egyszer sem voltam ott és még nem is vagyok oda a Bankért,csak csak amikor arra jártam,akkor láttam a sok-sok keménykedős party arcokat,akik az erkélyen dekkoltak,és szívták a bagójukat,mellesleg pedig még nem is vagyok oda a Bank-ért,csak tényleg tetszik az az ötlet,hogy egy régi klubbot újra élesztenek egy estére.Viszont ha én megtehetném,akkor már nem a Bankot hoznám vissza egy estére,hanem akkor már inkább a Kashmirt :)

Ja és ha valaki érdekel a promo videó videoklipes változata,akkor annak most nyújtok egy kis segítséget,és még keresnetek sem kell,sőt még 2db olyan videót is találtam hozzá kapcsolódva,ami a forgatást mutatja be..







Ja és a hivatalos party flyerük :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése