Pages

2009. okt. 29.

A Politika Tönkre Teszi A Magyar Rádiózást

Ezt a hírt majdnem elfelejtettem veletek megosztani,de mint már megannyi bloggon olvashattátok,a két legnagyobb rádió,pontosabban a Sláger és a Danubius rádió elteltünk az éterből.Én mind két rádiót iszonyatosan sajnálom,sőt már most hiányoznak nekem,én azért elég aktív hallgatójuk voltam,igaz leginkább a reggeli órákban,de volt,hogy délután is füleltem őket.

A tegnapi nap ezzel a búcsú közleménnyel lehetett találkozni a sláger honlapján

Szomorú nap - a Sláger Rádió búcsúközleménye

Ma döntött az ORTT! November 18-ától a határozat szerint másik rádió működik majd a Sláger Rádió helyén. A hírek szerint az eddig megszokott zenei műsor helyett Önök a továbbiakban egy politikai beszélgetős műsort hallhatnak majd!

A híresztelésekkel ellentétben a legnagyobb összegű díj ajánlatot a Sláger Rádió tette. Egy most induló, politikai irányultságú beszélgetős rádió ennek töredékét sem képes kitermelni és befizetni. Az ORTT döntése következtében ezért évi 670 millió forinttól esik el a költségvetés!

Mivel politikai döntés született súlyos kárt szenvedett a magyar demokrácia és a sajtószabadság. A döntés súlyosan árt az ország nemzetközi megítélésének, egy olyan helyzetben amikor Magyarországnak a rendszerváltás óta a legnagyobb szüksége lenne a külvilág rokonszenvére, a politikai befolyástól és a korrupciótól mentes befektetői környezetre.

A hallgatók és Magyarország érdekében minden törvényes eszközt igénybe veszünk, hogy Önökkel maradhassunk.

Köszönjük, hogy eddig is és most is bennünket hallgatnak!

Heal Edina, a Sláger Rádió vezérigazgatója


Szóval tényleg kik vannak ebbe az ORTT testületbe,hogy máris két pályázatnak ítélik oda ezt a két nagyszerű rádiót ? Valahol még azt is olvastam,hogy jogtalanul nyert a két pályázat,és ebbe szerintem nagy igazság is van,mert tényleg kit érdekel egy politika beszélgetésű rádió ? De komolyan ? Szerintem a politikából bőven elég az amit a délelőtti hírekbe mondanak be,többre viszont nincs szükség.

De bízom abban,hogy a SLÁGER és a Danubius ezt a határozatot nem hagyja csak úgy annyiba,és valamilyen úton kiharcolják azt,hogy a rádiójuk megmaradhasson,mert enélkül a két rádió nélkül tényleg szürkék lesznek a hétköznapok..

Ja és ezt a különös hírlevélt hagy tegyem közzé,csak úgy a bejegyzés végére,csak úgy érdekesség képen...


Zenei szerkesztőként dolgoztam egy most megszűnő országos kereskedelmi rádiónál. Úgy döntöttem, megválok az összes CD-től, amit a kereskedelmi rádió alakulásától annak megszűnéséig játszottam, s én már eleget hallgattam. Ez összesen 193 dal, a legnagyobb slágerek! Eladom továbbá azt a CD-t is, ami azt a tíz - a mi rádiónkban eddig sohasem játszott - dalt tartalmazza, amivel a következő hét évre bővítettem volna zenei kínálatunk, ha megtarthattuk volna a frekvenciánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése