Pages

2009. okt. 22.

Holnap Ludditák Koncert A Gödörben.

Mint ahogy azt már a havi program ajánlóban is megírtam,holnap azaz 23. Ludditák koncert lesz a Gödör Klubban,ami történetesen a Deák Téren található.Most egy kicsit utána néztem a koncertnek és kiderült,hogy teljesen ingyenes az oda való belépés,és maga a koncert 21:00kor kezdődik,de én szerintem már előbb oda kell menni,hogy az ember jó helyről élvezhesse a koncertet.Utánuk pedig a Kutya Vacsorája nevű együttes lép föl (micsoda fantázia név) de az annyira engem már nem érdekel,így csak a Ludditákon leszek ott.

Egy kis ízelítő,hogy mire is lehet majd számítani a gödörbe a csajoktól :





Mivel holnap 23. lesz az 1956os forradalom ünnepe,így nagyon merem remélni,hogy egyrészt semmiféle zavargás nem lesz se a környéken se a városban,de ha már esetleg tényleg lesz fellázadás,akkor inkább már ne azon a környéken legyenek a történések.

Az ünnepi napot tekintve,gondolom a bkv járata a belső város részre sokkalta meg lesz gyakoritva,mint a külső város részeket tekintve.

Akit viszont érdekel az tényleg nyugodtan látogasson ki a koncertre,aki pedig nem tud eljönni,azt a koncertöl irt beszámolóm fogja majd fogadni a koncert után 2-3órával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése